Flytting til utlandet??

Tja. Vil vel aldri flytte fra Norge. Men hvis jeg av en eller annen grunn skulle gjort det så kunne jeg godt tenkt meg til å bo i Italia. Elsker maten der... og så er det såå fint... særig på Sicilia <3 Og Lipari <3 <3 savner Italia <3

Godt mulig de er noen griser:p nå har jo ikke jeg blitt kjent med noen da, kun vært på ferie:p
Nei, syns ikke engelskmenn er noen griser. Mannen min er engelsk :) Griser finner man over alt i verden, selv her i Norge ;)

Jeg stortrives i Norge :) Kunne godt reist type 3mnd, men ikke flyttet til utlandet :)

Nei, syns ikke engelskmenn er noen griser. Mannen min er engelsk :) Griser finner man over alt i verden, selv her i Norge ;)
Det har du helt rett i :) men i den bransjen så e det mye "skitne" folk... Vaske ikke hendene etter dobesøk, spiser med skittne never, og gennerelt slike ting vi er opplært til å ikke gjøre. De og polakkene er beryktet. Men igjen, de representerer jo bare en liten del av den engelske/polske befolkningen:) og ja, nok av grisete nordmenn også.

Det har du helt rett i :) men i den bransjen så e det mye "skitne" folk... Vaske ikke hendene etter dobesøk, spiser med skittne never, og gennerelt slike ting vi er opplært til å ikke gjøre. De og polakkene er beryktet. Men igjen, de representerer jo bare en liten del av den engelske/polske befolkningen:) og ja, nok av grisete nordmenn også.

Høres ut som menn generelt :P

Back
Topp