Flytter ut :'(

Hope90

Pergo baby??
VIP
Da skulle jeg komme akkurat til uke 6 denne gangen :'(

Dette blir min 8'ende spontanabort :(

Hvis noen kan være så snill å ta over terminlista hadde jeg satt pris pp det + "våre viktigste tråder".

Lykke til videre alle sammen<3

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Nei!!:-( har ikke ord. Føler virkelig med deg og synes dette var triste nyheter. Sender deg mange mange varme klemmer <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
veldig trist å høre,jeg har første skritt til passert 6 uker selv.håper du kommer tilbake snart

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nei, nei, NEI! Så utrolig urettferdig! Nå må de granske dette skikkelig, du kan jo ikke fortsette å gå gjennom dette hver gang! Nå ble jeg ordentlig lei meg på dine vegne. Huff :'(


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
HOPE! En stor klem fra meg! Uff, noe så trist skal ingen behøve å oppleve, og så gang på gang!! Klem igjen.
 
Neei:( urettferdig! Håper de finner ut hvorfor det skjer! Ltkke til, og håper du blir raskt gravid igjen! *trøsteklem*


♡02.03.2015♡
 
Nei det var ufattelig trist å høre:-( :-(
Håper du kommer tilbake, og da i fulle 40 uker❤️


<3 08.03.15 <3
 
Nei nå ble jeg lei meg på dine vegne :( Dette skulle jo gå bra. Sender deg en stor klem og håper du kommert fort tilbake.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Dette var veldig trist å lese :( :( huff... så urettferdig! Sender deg mange varmer klemmer. ♡

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Det var trist å høre... :'-(

Mange gode tanker og lykkeønskninger videre! <3
Måtte sommeren gjøre underverker for oss alle!
 
Takk jenter!
Nå er det videre tiø fertilitets klinikken i porsgrunn Håper de kan hjelpe

Masse lykke til videre alle sammen <3;

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
 
Nei! Så trist :( nå må de finne ut hvorfor dette skjer
 
Da skulle jeg komme akkurat til uke 6 denne gangen :'(

Dette blir min 8'ende spontanabort :(

Hvis noen kan være så snill å ta over terminlista hadde jeg satt pris pp det + "våre viktigste tråder".

Lykke til videre alle sammen<3

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Gode tanker til deg <3
Det er så vondt å miste :( Håper virkelig en sterk spire klamrer seg fast i neste prøveperiode...
Klem
 
Å nei, kjære hope!!!!! Dette skulle jo IKKE skje!!!!! Nå ble jeg så lei meg på dine vegne... Jeg kan jo ikke gjøre annet da, enn å sende tanker og klemmer til deg. Og håper på at klinikken kan hjelpe deg! Noe må jo være galt når det skjer i uke 6 hver gang! Noe så trist og leit.. Men ikke gi opp uansett! Stor klem
 
Back
Topp