Flytter ut herfra :(

TinePetrine89

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Etter påvist SA i ettermiddag, forlater jeg forumet her.. Kjempe vondt, og helt tom inni meg... :(

Noen her som har hatt SA og fått med Cytotec hjem? skal man ta alle 4 pillene samtidig?

Huff, så trist å høre :(

Jeg måtte ta det i fjor, og da var det alle fire opp i skjeden. Skal du tilbake på sykehuset imorgen?

Å Nei :(

Huff, så trist å høre :(

Jeg måtte ta det i fjor, og da var det alle fire opp i skjeden. Skal du tilbake på sykehuset imorgen?

Okei, takk! Nei, kun tilbake hvis ting ikke bedrer seg etter 2 uker, eller hvis feber oppstår...

Tusen takk alle sammen <3

Huff så trist. Var du kommet langt? Lykke til videre i jakten på en spire

Stakkars deg. Huff.. Du har vel fått en pille på sykehuset, så skal du sette alle 4 opp i skjeden 48 timer etterpå? Var sånn jeg gjorde på en MA iaf. Føler med deg!

Å nei!!! Stor klem til deg!

Så trist! Eg hadde MA og gjorde det på Sykehuset! Først var det en i skjeden og en i munnen og etter to-tre timer var det 2 i munnen og sånn fortsatte eg til det var ute!

I følge min egen beregning var jeg 7+2 ca.. Men på første UL i går, målte legen meg til 5+3, noe som virketveldig fjernt for meg.. Så litt usikker.. Kan jo hende spora hadde sluttet å vokse for et par uker siden...

Fikk ikke pille på sykehuset.. Hun trodde dette ville fikse seg selv greit, så fikk bare de cytotec med hjem for hjelp og smertestillende..

Takk alle sammen <3

Så trist å høre :( Klem til deg

Så utrolig trist :( Lykke til videre!

Back
Topp