Flytter til april

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Hei jenter. I dag var det min tur til å ha OUL. Det gikk veldig fint og alt såg bra ut - heldigvis :) Jeg ble skrudd en del tilbake da... Så det merker jeg at jeg synst var veldig leit. Etter menstermin skulle jeg være i uke 19, 18 + 3 men etter målingene på OUL er jeg i uke 18, 17+2.... Det er jo "bare" en uke forskjell men er litt furt for det... sikkert teit men :P Da havner jeg altså i april i stede.. Kommer til å snike litt her hos dere likevel :)

Hei jenter. I dag var det min tur til å ha OUL. Det gikk veldig fint og alt såg bra ut - heldigvis :) Jeg ble skrudd en del tilbake da... Så det merker jeg at jeg synst var veldig leit. Etter menstermin skulle jeg være i uke 19, 18 + 3 men etter målingene på OUL er jeg i uke 18, 17+2.... Det er jo "bare" en uke forskjell men er litt furt for det... sikkert teit men :p Da havner jeg altså i april i stede.. Kommer til å snike litt her hos dere likevel :)
Ja er kjipt det der,jeg ble flyttet fra februar til mars, men babyen kan komme før alikevell :)

Hei jenter. I dag var det min tur til å ha OUL. Det gikk veldig fint og alt såg bra ut - heldigvis :) Jeg ble skrudd en del tilbake da... Så det merker jeg at jeg synst var veldig leit. Etter menstermin skulle jeg være i uke 19, 18 + 3 men etter målingene på OUL er jeg i uke 18, 17+2.... Det er jo "bare" en uke forskjell men er litt furt for det... sikkert teit men :P Da havner jeg altså i april i stede.. Kommer til å snike litt her hos dere likevel :)
Fikk du vite kjønn?:)

Så bra det gikk fint i dag :) Gratulerer med en gutt på vei. Har blitt satt tilbake 3 av 3 ganger jeg og. Selv om det bare var snakk om et par dager, har det vært litt kjedelig likevel. Men babyen bryr seg jo ikke om termin, den kommer når den kommer uansett :)

Så bra det gikk fint i dag :) Gratulerer med en gutt på vei. Har blitt satt tilbake 3 av 3 ganger jeg og. Selv om det bare var snakk om et par dager, har det vært litt kjedelig likevel. Men babyen bryr seg jo ikke om termin, den kommer når den kommer uansett :)
Jeg og ble satt tilbake. Kun 2 dager da, men kjedlig likevel

Back
Topp