Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hormonene er på plass for full så tårene truer med å trille for hver gratulasjon
Hvor stor forskjell er det mellom barna?

Blir det skolegutt til høsten da?Storebrødrene er 16mnd, 5 år og snart 8 år![]()
Her har jeg det samme. Så passer veldig bra på alle måter med en til en på denne tida, hvis alt går vegen..Det blir det![]()
Her har jeg det samme. Så passer veldig bra på alle måter med en til en på denne tida, hvis alt går vegen..

Har tenkt samme tanke jeg å.. Samtidig prøver jeg å tenke minst mulig ennå, siden jeg ikke har kommer så langt på veg i dette svangerskapet. Men alt ville vært helt perfekt!Ja, sant! Rolig oppstart for gutten, trenger ikke sfo feks![]()
Har tenkt samme tanke jeg å.. Samtidig prøver jeg å tenke minst mulig ennå, siden jeg ikke har kommer så langt på veg i dette svangerskapet. Men alt ville vært helt perfekt!

Hehe.. ja, det er viktig å kunne planlegge litt å. Jeg har hatt positiv test siden torsdag i forrige uke, dette selv om jeg bare er 4+3 i dag (4+4 ifølge Preglife appen). Men har mista for mange ganger til ennå å planlegge for mye..Jeg var helt sikker på at jeg var gravid før jeg testet positivt jeg, så planleggingen er allerede godt i gang her!![]()
Hehe.. ja, det er viktig å kunne planlegge litt å. Jeg har hatt positiv test siden torsdag i forrige uke, dette selv om jeg bare er 4+3 i dag (4+4 ifølge Preglife appen). Men har mista for mange ganger til ennå å planlegge for mye..