Flytter inn her!

Gratulerer så masse

Tusen takk alle sammen! :happy: Hormonene er på plass for full så tårene truer med å trille for hver gratulasjon:hilarious:

Ja, sant! Rolig oppstart for gutten, trenger ikke sfo feks:happy:
Har tenkt samme tanke jeg å.. Samtidig prøver jeg å tenke minst mulig ennå, siden jeg ikke har kommer så langt på veg i dette svangerskapet. Men alt ville vært helt perfekt!

Har tenkt samme tanke jeg å.. Samtidig prøver jeg å tenke minst mulig ennå, siden jeg ikke har kommer så langt på veg i dette svangerskapet. Men alt ville vært helt perfekt!

Jeg var helt sikker på at jeg var gravid før jeg testet positivt jeg, så planleggingen er allerede godt i gang her! :hilarious:

Jeg var helt sikker på at jeg var gravid før jeg testet positivt jeg, så planleggingen er allerede godt i gang her! :hilarious:
Hehe.. ja, det er viktig å kunne planlegge litt å. Jeg har hatt positiv test siden torsdag i forrige uke, dette selv om jeg bare er 4+3 i dag (4+4 ifølge Preglife appen). Men har mista for mange ganger til ennå å planlegge for mye..

Hehe.. ja, det er viktig å kunne planlegge litt å. Jeg har hatt positiv test siden torsdag i forrige uke, dette selv om jeg bare er 4+3 i dag (4+4 ifølge Preglife appen). Men har mista for mange ganger til ennå å planlegge for mye..

Ja, i følge preglife er jeg 4+2, men 4+1 i følge syklus.. ja, har desverre mistet endel ganger jeg også, men har på en måte hatt magefølelsen helt fra starten av om det har kommet til å gå bra eller ikke.. det har stemtde andre gamgene, så krysser fingrene for det denne gangen også:)

Back
Topp