Flytter dere på møbler og gjør om mye i hjemmet?

Krösa Maja

Forumet er livet
Jeg er en sånn Instagram titter, får så mye inspirasjon til mitt eget hus.
Jeg ser ofte at folk bruker møbler som er fastmonterte i vegg, og at det blir senere veldig vanskelig å flytte på møblene.
Jeg derimot møblerer om svært ofte.
Jeg blir så lei at ting står på samme plassen hele tiden, jeg maler og pusser opp så fort jeg har litt overskudd. Jeg har mange planer i hodet for mitt hus.
Hva gjør dere? Står møblene på samme sted som alltid og maler dere vegger osv for å få forandring? [emoji38]

Ommøblerer ikke noe særlig. Har lang og smal stue, og enkelte ting må stå på en viss måte på grunn av planløsningen, og det låser måten vi har andre møbler på igjen. Men det gjør ikke meg så mye, er et vanedyr uansett. [emoji2]

Ommøblerer skjelden.

Omøblerer sjeldent her og. Er fordi det ikke er så mange muligheter. Men drømmer om hvordan jeg skal ha det i mitt fremtidige hus da

Synes det er gøy å ommøblere , og spesielt på barna sine rom :D Nå skal hele huset pusses opp etterhvert , men innen da er det gøy å gjøre litt små forandringer rundt forbi i huset :happy:

Ommøblerer når vi får en ny idé. Så hvor ofte kan variere. Ommøblerte rommet til yngste i høst og gjorde det igjen i går. Blir altid mye bedre plass hver gang man gjør det. Vi leier så kan ikke male, da går min male frustrasjon ut på å ommøblere. Er hvitlassert panel her, Som ærlig talt begynner å bli veldig brun, og da vil ikke eierne at det skal males.

Ytterst sjelden. Vi har et lite hjem med begrensede muligheter og ikke råd til å bytte ut møbler. MEN, de siste ukene nu har jeg fått skikkelig lyst til å gjøre om alt i stua. Og det kommer vi til å gjøre snart, da vi har fått tilbudet om å overta to relativt nye sofaer fra noen venner av oss og da kommer vi til å ommøblere samtidig som vi bytter ut den gamle sofaen :D

Her må ideen luftes i månedsvis før en møbel kan snues.. Vi er begge så utrolig vanedyr at det er grusomt til tider.:laughing001

Pga planløsningen hjemme må liksom møblene stå der de står :-S

Siden jeg ikke helt får ut fingeren for å bestille noen kabler til tv boks og Internett så står det fint der det står [emoji23]
Pleier å flytte oftere enn andre ommøblerer, rekorden for å være på et sted lengst har vi nå slått med å være samme sted i snart 2 år

På rommet til guttungen gjør jeg om ofte, både på møbler og annet interiør.
Resten av leiligheten veldig sjelden, ting må nesten så der de er, så da får man ikke gjort mye

Må nesten stå der det står. Skal bygge om "vinterhagen" (som egentlig er et dårlig isolert tilbygg med store vinduer som er 50 plussgrader midt på sommeren og 5 minus midt på vinteren. Brukes som lager [emoji39]) til spisestue i løpet av året, så da får vi litt mer gulvplass i takt med at lille trenger litt mer tumleplass og plass til leker. Ellers får vi ny sofa ila februar, som er litt mindre og da får vi plass til lenestol ved siden av.

Ommøblerer sjeldent, men bytter om/bytter ut pynt, gardiner, puter osv. Maler og pusser opp noe stadig vekk.

Ommøblerer sjelden, men jeg bytter ofte ut. Nå er kommoden på rommet til toåringen på tur ut, inn skal et nytt garderobeskap. Neste prosjekt er ut med våre nattbord, og inn med hyller og nye lamper[emoji5]️

Vi ommøblerer sjelden i huset.

Ommøblerer aldri.. men mora mi gjør det jaggu annenhver uke:wideyed: Og da overdriver jeg absolutt ikke:eek::hilarious:

Har flyttet så masse, så ikke bodd samme sted lenge nok til å ville ha mye forandring:p

Men nå har vi kjøpt oss bolig, så ser for meg en del oppussing og endringer i årene fremover. Alt er fra 1987, så trengs oppdatering :p

Back
Topp