Flytte sammen

jeg har ett barn fra før. vi flyttet sammen veldig veldig raskt, under en mnd, men det føltes bare så riktig :) jenta og han fikk et kjempeforhold seg i mellom med en gang. nå er vi gift og venter baby :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Vi har vært sammen siden den dagen vi traff hverandre, tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har vært fra hverandre siden. Flytte sammen var liksom ikke noe vi snakket om, det bare skjedde.

Tja.. Gikk veldig gradvis så usikker på når det var egentlig :) han sov hos meg 3-7 dager i uka fra vi ble sammen :)

Hm.. Ble sammen i 2007, i 2009 kjøpte han sin leilighet og bodde alene en mnd ( jeg gikk på skole og ikke hadde førerkort) 1 mnd senere og bestått føreprøven flyttet jeg inn :P vært samboere siden :) jeg var 16 og han var 19 når vi ble sammen :)

Ingen barn fra før, flytta sammen etter 6mnd.
Da var vi 17 og 18 år gamle.
Hadde flyttet sammen før om det ikke var for at vi gikk på skole i hver vår by.
Flyttet sammen på hans hjemplass når vi begge begynte som lærlinger.

13.5år siden :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tja
...etter to uker:p

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Flytta sammen etter ca 1år og 10mndr. :) Ingen av oss har barn fra før av.

Jeg "flytta inn" til han og mammaen hans så å si dag 1. Ikke offisielt, men dro aldri hjem :D men når vi hadde vært sammen i 4 mnd, så kjøpte han leilighet som vi begge nå bor i :) har vært samboere i nå litt over 2,5 år, og venter vår første baby i februar :)

Tja....vi var vel sammen i halvannet år kanskje før vi flytta sammen. er så lenge siden at jeg ikke husker..

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Her gjekk det eit drøyt år. Kunne gjort det tidlegare for ungane sin del, men han måtte få seg jobb på denne kanten av landet og jobbe ferdig oppseiingsperioden i gamlejobben.

Vi kjøpte hus saman her, og eg og ungane flytta inn to månader før han kom sørover for godt.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har to barn fra tidligere forhold, stort sett alene med de i 10 år før jeg traff kjæresten min...vi traff hverandre på nettet og han bodde 35 mil unna....vi ble sammen juni 2008, men jeg flyttet ikke før juni 2009, altså var vi sammen i ett år før jeg flyttet.
På grunn av avstanden ble det ikke til at vi var hos hverandre hver helg og slikt....men var sammen hele sommeren, og vi fartet litt frem og tilbake året før vi flyttet sammen.

Jeg valgte å ta med barna å flytte for flere grunner....
- jeg måtte ut av leiligheten jeg bodde i fordi eierne trengte den selv
- jeg ville vekk fra stedet jeg bodde på, lyst å prøve å satse på noe annet
- han hadde leilighet og værdens beste familie

Jeg ventet ett år før jeg flyttet fordi barna måtte forberede seg på det som skulle skje, og eldste skulle få gjøre seg ferdig på barneskolen før vi flyttet. Passet bra med skifte av skole når hun skulle på ungdomsskolen. Hun andre startet på 4.trinn på ny skole.

Jeg bor her ennå, stortrives og angrer ikke.
Eldste bodde her i 2 år, fullførte 8. og 9.trinn så begynte hun å snakke om at hun ville flytte hjem til pappaen...mange grunner til det....mest at hun hadde småbrødre der, hun ville bo sammen med og prøve og bo hos far - noe hun aldri hadde gjort, men hadde tenkt på noen ganger. Hun flyttet, men er hos oss så ofte som mulig - var tøft i starten, men går greit nå. Hun blir 18 til høsten.

Hun som startet i 4. når vi kom hit, går nå første året på ungdomsskolen, hun trives, men savner gamleskolen og vennene sine...spesielt når vi har vært "hjemme" på ferie....så ikke bare, bare å flytte så langt med såpass store barn....

Uansett angrer jeg ikke på at jeg tok med barna på da, 9 og 13 år og flyttet. Det har vært en overgang, men sånn er livet. Prøver og la barna/barnet reise til sine fedre/far så ofte som mulig, og dette fungerer greit....og sånn har det vært motsatt også når eldste flytta, hun er her så ofte hun vil. Blir en del flyreiser, men stolt når jeg faktisk kan slippe 13-åringen på parkeringsplassen på flyplassen, og hun sier...deeeet gååår bra, jeg klarer det selv!! Hihi, reist mye alene ja :-)

Han hadde ingen egne barn fra før, men nå venter vi vår etterlengtet skatt om få dager:-)
Vært sammen i 5,5 år, bodd sammen i 4,5 - Så her blir vi!!!!

Jeg bodde mer eller mindre sammen med han før vi ble sammen. Tok 3 mnd før jeg tømte leiligheten min. Så gikk unna. Har vært sammen i 6 år, gift i 1.5 år og ei datter sammen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Bare hatt en samboer.
Vi ble venner, så ble vi kjærester. Jeg bodde i bofellesskap, han bodde midlertidig hjemme hos moren (samboerskap som tok slutt).
På papiret flyttet vi sammen etter et år, men i realiteten bodde vi jo nesten sammen fra dag 1; vi var ALLTID sammen, han overnattet hos meg minst 50% av tiden, jeg overnattet hos ham, vi besøkte foreldrene mine eller søster'n min osv.
Men etter et år leide vi leilighet sammen og flyttet sammen "offisielt".
Ingen av oss hadde barn - vi var i første halvdel av 20-årene da vi ble sammen.

Var sammen i fem år før vi giftet oss. Fikk barn etter syv år.
Skilte oss etter åtte. :p

Nå er jeg singelmamma til en seksåring. Skulle jeg flyttet sammen med noen nå hadde jeg tatt det VELDIG piano, rett og slett fordi jeg har Jr. å tenke på. På den annen side vet jeg jo også at han har et godt og stabilt hjem hos pappan 50% av tiden, så han ville ikke fått/mistet en farsskikkelse dersom ting skulle gå feil i hvert fall.

Flytta sammen etter 5 mnd. Vi bodde rundt 50 mil fra hverandre. Hadde ingen barn, fikk nydelig datter sammen i 2010.

prøver på nr 2 ♥♥♥

På papiret flyttet vi sammen etter 6 mnd, men i realitetet har vi bodd sammen siden dag 1! Han hadda en sønn fra før og vi har ei jente på 11mnd sammen :) Vært kjærester/samboere i snart 2 år nå :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

8 måneder fra vi traff hverandre første gang, flyttet han til Norge og inn til meg :)

han var vel stortsett hos meg fra dag 1, men flyttet ikke adressa før etter ca 7 mnd.....
Hadde vi hatt barn fra før hadde det stilt seg helt annerledes :)

Back
Topp