Flytte på eget rom

Høres ut som gutten deres kjører samme opplegg som min :p - og så klarte en av appene mine her om dagen å lire av seg ' nå pleier mange barn å sove natta gjennom' - jadda!

Egentlig så er vel 2 amminger om natta ikke så ille kanskje, men skulle gjerne hatt bare 1 ;) Jeg leste forresten at "sove hele natten" betyr 5-6 timer sammenhengene. Han har faktisk sovet 5 timer en gang. Og nå i natt sov han 4,5 timer etter amming kl 23, så det var deilig.
Sånn i det store og det hele så er jeg veldig fornøyd med rutinene på soving. Han er i seng kl 19 og vi står ikke opp før tidlig 08. Pluss at han aldri er våken om nettene så lenge han får pupp:) Så jeg kan ikke klage på det!
 
Egentlig så er vel 2 amminger om natta ikke så ille kanskje, men skulle gjerne hatt bare 1 ;) Jeg leste forresten at "sove hele natten" betyr 5-6 timer sammenhengene. Han har faktisk sovet 5 timer en gang. Og nå i natt sov han 4,5 timer etter amming kl 23, så det var deilig.
Sånn i det store og det hele så er jeg veldig fornøyd med rutinene på soving. Han er i seng kl 19 og vi står ikke opp før tidlig 08. Pluss at han aldri er våken om nettene så lenge han får pupp:) Så jeg kan ikke klage på det!

Vår legger seg halv syv/syv og våkner for ny dag rundt halv syv. Men ammer hver andre time omtrent fra han legger seg til han står opp - kan ha et strekk på 3 timer. Rekorden er 4 timer, men det er lenge siden. Men enig, hjelper veldig at han ikke våkner ordentlig mn kan legges igjen etter amming :)
 
Back
Topp