Flytende parafin ved forstoppelse

Solstråle90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprillykke 2016
Mailykke 2018
Noen med erfaring? Her funker nemlig ikke Movicol jr på eldste som er snart 3 år, og nå skal vi forsøke flytende parafin. Kjenner jeg er litt skeptisk!
 
Noen med erfaring? Her funker nemlig ikke Movicol jr på eldste som er snart 3 år, og nå skal vi forsøke flytende parafin. Kjenner jeg er litt skeptisk!

Dere har brukt opptrappingen sånn etter skjema fra st. Olavs, ikke bare prøvd 1-2 poser om dagen håper jeg?
 
Dere har brukt opptrappingen sånn etter skjema fra st. Olavs, ikke bare prøvd 1-2 poser om dagen håper jeg?
Ja, prøvd flere ganger. Men det ligger mye psykisk bak. Hun holder seg nemlig til natta (for da merker hun ikke at hun går på do). Uansett hva hun har fått holder hun det igjen - noe som har resultert til at det på den høyeste dosen rant avføring nedover beina hennes uten at hun merket det,- og at hver gang man tørket kom det bare mer å tørke. Hun må rett og slett få følelsen av hvordan det er å gå på do igjen
 
Stakkars.. har du prøvd dulco ? Bare for å få ut proppen? Da får ho skikkelig bæsjetrang - men det er litt vondt, nesten som rier..
 
Stakkars, da har dere å jobbe med ja.

Sjuåringen vår har stått på movicol i halvannet år nå. Proppen fikk vi ut med sånn økekur også må hun stå på 2 poser i vedlikehold. Trapper vi ned så stopper det opp. Ideell konsistens har vi fortsatt ikke men det fungerer nå i alle fall
 
Back
Topp