Noen med erfaring? Her funker nemlig ikke Movicol jr på eldste som er snart 3 år, og nå skal vi forsøke flytende parafin. Kjenner jeg er litt skeptisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dersom movicol er prøvd så er neppe svisker vits og jeg antar parafin er i samråd med lege.Svisker? Kaffe? Ei pakke dent?
Parafin hørtes skummelt ut
Noen med erfaring? Her funker nemlig ikke Movicol jr på eldste som er snart 3 år, og nå skal vi forsøke flytende parafin. Kjenner jeg er litt skeptisk!
Ikke i nærheten av effekt med svisker og andre lakserende matvarerSvisker? Kaffe? Ei pakke dent?
Parafin hørtes skummelt ut
Ja, prøvd flere ganger. Men det ligger mye psykisk bak. Hun holder seg nemlig til natta (for da merker hun ikke at hun går på do). Uansett hva hun har fått holder hun det igjen - noe som har resultert til at det på den høyeste dosen rant avføring nedover beina hennes uten at hun merket det,- og at hver gang man tørket kom det bare mer å tørke. Hun må rett og slett få følelsen av hvordan det er å gå på do igjenDere har brukt opptrappingen sånn etter skjema fra st. Olavs, ikke bare prøvd 1-2 poser om dagen håper jeg?
Har prøvd, null effekt, bare kramper og gråtStakkars.. har du prøvd dulco ? Bare for å få ut proppen? Da får ho skikkelig bæsjetrang - men det er litt vondt, nesten som rier..
Du vet ikke tilfeldigvis hvor lang tid det skal ta før det har effekt etter inntak?Det er vanlig når alt annet er prøvd uten effekt.
Du vet ikke tilfeldigvis hvor lang tid det skal ta før det har effekt etter inntak?