Fly og mme

En tråd i 'Juni 2016' startet av Wardruna, 3 Sep 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Wardruna Guest

Jeg og lillingen skal ut å fly. Gjelder den grensa for flytende veske på mme også? Hun må jo ha mat! Kjenner jeg brått blei litt stressa..
    De anbefaler jo at de små skal spise både ved avgang og landing pga trykk også. Ikke barebare uten puppen..

2. SB93 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡

Tror du kan ha med en god del flytende mme så lenge det er pakket i de "ferdigblandingene". Tror reglene er en del annerledes så lenge det er til små barn. Men det kan være at du får beskjed om å smake på det.

3. Meli Forelsket i forumet Desemberskatter 2016

Mat og drikke til turen får du ha med deg, d får helt fint! :)

4. Wardruna Guest

Så bra :) Så for meg den verste turen ever nå.. Haha

5. SallySue Forelsket i forumet

Så lenge det er til baby så får du ha med deg både vann og pulver og ferdigpakker gjennom sikkerhetskontrollen :)

6. •Ellibelli• Gift med forumet

Mulig ting har endra seg, men da jeg flydde med en fem uker gammel baby for 7 år siden så måtte jeg tømme ut vannet og kjøpe nytt på innsiden........ :mad: sjøl om det var til mme og noe var ferdig kokt på termos.. Da måtte jeg spørre om å få kokt vann / kjøpe det på restaurant og kjøpe vann på kiosken istedenfor...

7. Martehøst Guest

Men var ikke det på den tiden da de måtte være så altfor strenge på flyplassene?

8. Friggis Gift med forumet ♡Junigull 2016♡

Hm, en venninne av meg fikk ha med, men måtte smake! Dattera hennes er 9 år nå!

9. •Ellibelli• Gift med forumet

Tror det var før det ble superstrengt der egentlig, men mulig jeg husker noe feil?
    Kanskje jeg havna i tida da det ble innskjerping?

10. Bæremamma Gift med forumet Junilykke 2022

Alt flytende til baby er lov

11. Wardruna Guest

Nå har jeg fått det bekrefta av en som jobber i sikkerhetskontrollen :) Skulle jo bare mangle, men man veit jo aldri..

12. Belle58 Glad i forumet

Reiste til (og fra) england for 2 uker siden. Hadde da med meg pumpet mm, kokt vann på termos, og ett kjøleelement. 0 problem noen av veiene. Trengte ikke å smake på heller :)

Del denne siden