Fly og mme

W

Wardruna

Guest
Jeg og lillingen skal ut å fly. Gjelder den grensa for flytende veske på mme også? Hun må jo ha mat! Kjenner jeg brått blei litt stressa..
De anbefaler jo at de små skal spise både ved avgang og landing pga trykk også. Ikke barebare uten puppen..
 
Tror du kan ha med en god del flytende mme så lenge det er pakket i de "ferdigblandingene". Tror reglene er en del annerledes så lenge det er til små barn. Men det kan være at du får beskjed om å smake på det.
 
Mat og drikke til turen får du ha med deg, d får helt fint! :)
 
Så bra :) Så for meg den verste turen ever nå.. Haha
 
Så lenge det er til baby så får du ha med deg både vann og pulver og ferdigpakker gjennom sikkerhetskontrollen :)
 
Mulig ting har endra seg, men da jeg flydde med en fem uker gammel baby for 7 år siden så måtte jeg tømme ut vannet og kjøpe nytt på innsiden........ :mad: sjøl om det var til mme og noe var ferdig kokt på termos.. Da måtte jeg spørre om å få kokt vann / kjøpe det på restaurant og kjøpe vann på kiosken istedenfor...
 
Mulig ting har endra seg, men da jeg flydde med en fem uker gammel baby for 7 år siden så måtte jeg tømme ut vannet og kjøpe nytt på innsiden........ :mad: sjøl om det var til mme og noe var ferdig kokt på termos.. Da måtte jeg spørre om å få kokt vann / kjøpe det på restaurant og kjøpe vann på kiosken istedenfor...


Men var ikke det på den tiden da de måtte være så altfor strenge på flyplassene?
 
Mulig ting har endra seg, men da jeg flydde med en fem uker gammel baby for 7 år siden så måtte jeg tømme ut vannet og kjøpe nytt på innsiden........ :mad: sjøl om det var til mme og noe var ferdig kokt på termos.. Da måtte jeg spørre om å få kokt vann / kjøpe det på restaurant og kjøpe vann på kiosken istedenfor...
Hm, en venninne av meg fikk ha med, men måtte smake! Dattera hennes er 9 år nå!
 
Reiste til (og fra) england for 2 uker siden. Hadde da med meg pumpet mm, kokt vann på termos, og ett kjøleelement. 0 problem noen av veiene. Trengte ikke å smake på heller :)
 
Back
Topp