Flergangsgravide

Jarlsberg

Glad i forumet
Dere som har vært gravide før.. Hvilket nr i rekka er dette, og kan jeg få se bilde av magen? :) Jeg er ca like stor nå (nr tre) som jeg var i uke 17/18 med nr toSnapchat-1727961834241586864.jpg

Tror det er ganske normalt at magen kommer tidligere etter 1. gang. rett og slett fordi kroppen har vært gjennom dette før og vet hva som kommer. så derfor forbereder den seg mye fortere. innvoller "trekker" seg opp kanskje for og gjøre plass i stedet for at det blir dyttet opp.

Tror det er ganske normalt at magen kommer tidligere etter 1. gang. rett og slett fordi kroppen har vært gjennom dette før og vet hva som kommer. så derfor forbereder den seg mye fortere. innvoller "trekker" seg opp kanskje for og gjøre plass i stedet for at det blir dyttet opp.

Ja, det er helt normalt. Er bare nysgjerrig på hvordan det er til andre. Skal også sies at den minste magen min var med nr to.

Åh 3 svangerskap på 2 år? :D så sprekt :D min eldste er 6 år og minste 3 år:):)

Nr 3 her. Bildet var tatt for 5 dager siden men magen er fortsatt like flat. ImageUploadedByBV Forum1458044646.240709.jpg

Gleder meg til babykul

Eg er litt lubben fra før men har ikke blitt mer :-( eg har så lyst å få mage nå,er 9 + noen dager :-P har ei datter fra før og der fikk eg ikke mage før 5 mnd :-(

Livmoren ligger like ovenfor skambeinet ved 12 uker, så er nok mye luft/ noen kilo ekstra på de som har mage :) Selv har jeg fortsatt hengemage/bolledeig der framme. Gleder meg til det blir en stram kul.

Back
Topp