Flergangsgravide

Livmoren ligger like ovenfor skambeinet ved 12 uker, så er nok mye luft/ noen kilo ekstra på de som har mage :) Selv har jeg fortsatt hengemage/bolledeig der framme. Gleder meg til det blir en stram kul.
Alt i magen blir jo trykket oppover så livmoren skal ha plass, så det er ikke bare luft og fett :) Når det synes fort er det ofte fordi magemusklene har gitt etter, noe som er typisk når det ikke er første graviditet :)

c4c4cd0b086c2567c0af0f15e345a0db
11 uker på vei med nummer 2; begynner å komme seg :)

Alt i magen blir jo trykket oppover så livmoren skal ha plass, så det er ikke bare luft og fett :) Når det synes fort er det ofte fordi magemusklene har gitt etter, noe som er typisk når det ikke er første graviditet :)

Klart man får litt mage ved 12 uker, men baby er på størrelse med en plomme på den tiden, så det er jo ikke all verden av plass som kreves :) Men alle er forskjellige.

Hei :) jeg er 2 gangs gravid og er uke 11+2 idag og føler allerede jeg for mage :) med min første fikk jeg ikke mage før 4 mnd :) det er bare koselig med mage så nyt det ;)

Tredjegangs gravid og har en liten bump allerede, midtveis i åttende uke. Magen kom fortere nå enn med nr to, men det er bare halve tiden mellom nr to og tre i forhold til nr en og to :-)

Dere som har barn fra før, husker dere når magen ble synlig med nr 1? :)

Dere som har barn fra før, husker dere når magen ble synlig med nr 1? :)

Jeg var ganske oppblåst fram til uke 11, og når jeg endelig var ferdig med det kom magen, så var den synlig for andre fra rundt uke 13. Jeg fikk stor mage ganske fort og så høygravid ut i uke 19, men etter det vokste den ikke så mye.

Her er jeg I uke 8. Mitt 3 barn. Er nå I uke 10 og har ikke tatt flere bilder enda.

Vedlegg

• 2016-03-03 22.22.39.jpg
    2016-03-03 22.22.39.jpg
    974,7 KB · Visninger: 20
  • 2016-03-03 22.23.43.jpg
    2016-03-03 22.23.43.jpg
    851,6 KB · Visninger: 20
ImageUploadedByBV Forum1458136303.182487.jpg
Gått ned til startvekt nå. Lite symptomer har jeg og. Nesten så jeg lurer på om det er noen der inne, om alt er Ok osv...

Back
Topp