Flergangsgravide sine utstyrtips til førstegangsgravide

Har ikke helt skjønt hvordan man bruker det..? :p
Fukt flekk, gni på såpe, gni litt, la virke litt, og inni maskinen. Må gjøres så fort som mulig etter at flekken er oppdaget, og hvertfall før du vasker det :)

Noe har også gallesåpe på sprayflaske i stellevesken for å spraye på flekken på tur, men det har jeg aldri gjort eller prøvd

Har ikke helt skjønt hvordan man bruker det..? :p
jeg bare knis såpestykket på flekken og gnir tøyet mot hverandre så forsvinner det :) Hjelper mot nesten alt, ikke bare bæsj på ull :)

• Liker
Reactions: SMI
Så kjekt med så mange gode tips. :D Som forstegangs så er det så uendelig mange tips, holder nesten på å bli sprø.

White nois appen er gull verdt :) tror den heter det. Er sånn masse bråke lyder. Babyen roer seg veldig til slike lyder. Bære sjal er gull da de gjerne vil ha masse nærhet å man kanskje ønsker å gjør noe annet enn å bære baby :p
Ull er gull uansett hva det gjelder ;)
Gulpefiller får man aldri for mange av!!

På sykehuset kan det være godt ha med et lite pledd du har sove med den siste tiden av svangerskapet, som babyen kan ha når h*n skal ligge for seg selv.

Jeg syns newbornsetet til Stokke er veldig greit. Da kan man sitte ved middagsbordet og ha babyen i samme høyde så har du h*n nærme .
Ellers et godt bæretøy.
En god del ting ville jeg drøyd og sett sn behovet, er mye man faktisk ikke trenger

Back
Topp