Er 8+5, syntes alerede jeg har mage. Om kvelden ser jeg ut som jeg er minst 20 uker påvei. Midjen min er borte. Har noen av dere andre som venter nr. 3 eller mer fått mage enda? Dere som venter 4. eller mer, når kom magen med nr.3?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo bare oppblåsthet, jeg har litt ekstra padding så hadde ikke klart å se/kjenne forskjell tror jeg, men magen min stikker utenfor puppene liksom. Var ikke så oppblåst med de to andre, da var jeg i tillegg litt større enn jeg er nå også.Men når du ligger, kjenner du at de buler oppover ? For jeg er 7+3 og ser lett 5 mnd gravid ut på kvelden (4 på morning), men det er nok bare oppblåsthet og økt vann/blod i kroppen… skulle ønske det faktisk var en hard kul så jeg hadde en unnskyldning til å se så latterlig gravid ut
Målte midjen min og midjemålet er økt med 10cm om ikke mer. Jeg har jo helt sinnsykt med luft i magen også da, så jeg er jo bare oppblåst, men det er helt fjernt å se så gravid ut når man bare er i uke 8 og magen ikke skyldes babyen en gang

Årh så kjedelig, men det er vel ikke så lenge siden du var på ultralyd og så at det var liv?Her stresser jeg over ingen mage, og mangel av gravidfølelse... ser helt ut som vanlig, kjenner ingen kul eller noe... :-(
Men hvor langt er du på vei? Det er jo veldig variabelt når man får mage, for de fleste er det alt for tidlig nå.Her stresser jeg over ingen mage, og mangel av gravidfølelse... ser helt ut som vanlig, kjenner ingen kul eller noe... :-(

Forrige svangerskap fikk jeg mage i uke 13.Var for litt over 2 uker siden ja, men siden jeg hadde MA sist så tar jeg ingenting for god fisk i 1 trimester uansett...Årh så kjedelig, men det er vel ikke så lenge siden du var på ultralyd og så at det var liv?
Er 9+5 i dagMen hvor langt er du på vei? Det er jo veldig variabelt når man får mage, for de fleste er det alt for tidlig nå.