Flergangs - mage tidlig

Jeg skjønner deg godt! Min mage har begynt å bli mindre så jeg er egentlig overbevist om at det ikke er liv lenger selv om jeg har sett et bankende hjerte. Kan jo bare være at jeg ikke er så oppblåst lenger. Har fremdeles litt utovermage, men den er ikke så langt ut som den var. Jeg har også opplevd MA.

Jeg skjønner deg godt! Min mage har begynt å bli mindre så jeg er egentlig overbevist om at det ikke er liv lenger selv om jeg har sett et bankende hjerte. Kan jo bare være at jeg ikke er så oppblåst lenger. Har fremdeles litt utovermage, men den er ikke så langt ut som den var. Jeg har også opplevd MA.
Kjøpte en doppler sist gang og fikk ikke brukt den da. Så i dag la jeg med ned på badegulvet og jommen fant jeg hjerteslag❤️

Har også fått mindre mage og føler meg generelt litt mer normal i kroppen igjen, som egentlig er veldig deilig. Er lott tidlig å se 20 kler gravid i uke 9
Er nok for at det er mindre luft og forstoppelse, så liv på torsdag så er ikke bekymret, bare gla for at der blir litt lettere å skjule igjen

Jeg har også fått veldig oppblåst mage i det siste, 9+5 i dag, men har tenkt at det dreier seg om luft og kanskje at magemusklene allerede har begynt å gi rom for en voksende mage, selv om fosteret fortsatt ligger bak skambeinet og er alt for lite til å lage noe mage.

Kjøpte en doppler sist gang og fikk ikke brukt den da. Så i dag la jeg med ned på badegulvet og jommen fant jeg hjerteslag❤️
Så fantastisk å høre! Jeg solgte min dopler for vi hadde jo ikke tenkt på flere enn to i utgangspunktet :smiley-ashamed004 Men jeg har ei venninne som har en så tenkte å spør om å få kjøpe eller låne hennes. Jeg fant ikke lyd før uke 12 sist da

Så fantastisk å høre! Jeg solgte min dopler for vi hadde jo ikke tenkt på flere enn to i utgangspunktet :smiley-ashamed004 Men jeg har ei venninne som har en så tenkte å spør om å få kjøpe eller låne hennes. Jeg fant ikke lyd før uke 12 sist da
Forventet egentlig ikke å finne så ble overrasket at jeg gjorde det. Fant i uke 10 med de 2 første vi skulle nå egentlig ikke ha flere, men plutselig meldte ønsket seg

Forventet egentlig ikke å finne så ble overrasket at jeg gjorde det. Fant i uke 10 med de 2 første vi skulle nå egentlig ikke ha flere, men plutselig meldte ønsket seg
Jeg prøvde å finne hjertelyd i dag, men fant ingenting. Prøver igjen i morgen. Måtte du lete langt nede eller var det lenger opp nå? Livmora er jo større etter flere svangerskap så lurte på om jeg kanskje lette for lavt. Det var ganske ubehagelig også for det er akkurat opp keisersnitt arret som jeg syntes er veldig vondt å trykke på.

Vi skulle egentlig bare ha to vi også, men plutselig fikk jeg tanken på en tredje.

Jeg fant jeg fant! Prøvde igjen og jammen meg fant jeg ikke lyden :smiley-bounce016

Liggende i senga i dagtidlig kjente jeg endelig en kul som lå litt på venstre side den har jeg ventet lenge på!! Nå blir det ekstra gøy fremover å følge fysisk utvikling

Jeg kan ikke skjule dette lengre. Nå er jeg 7+2, men magen har en tydelig kul... Det er litt tidlig å si noe, men jeg forstår hvis folk kikker og lurer. Nå er det ultralyd om få minutt, hvis vi ser noe levende så tror jeg boblen sprekker, for det er helt tydelig på magen at jeg er gravid! Selve livmor kjenner jeg langt nede i bekkenet, men ellers er magen en ballong! Kvalmen er fortsatt eksisterende, men med søvn og rundstykker så klarer jeg å holde det i sjakk..

Jeg kan nå kjenne livmoren, tror jeg, og synes jeg kanskje kan antyde litt begynnende mage. Men ikke nok til at folk begynner å mistenke noe. 11+1 i dag.

Jeg kan og kjenne livmor over bekkenet. Det er lettest når man er litt tissetrengt, da dytter blæren litt også..
Jeg har en synlig kul, men har bestemt meg for å ikke si noe til elevene. Jeg vil se hvor lang tid det tar før en av dem spør. Jeg har gjort det en gang før også, da gikk jeg vel nesten til 6 mnd før jeg kjente at jeg måtte si noe. De var rett og slett for hyggelige til at de turte å spørre. Jeg forventer ikke det av denne gjengen :laughing002

Uke 13 venter mitt 6. barn.kan fortsatt skjule magen, men ligger jeg på ryggen kjenner jeg en bitte liten kul…

Venter nr 2 og er 13 uker nå, føler magen vises ganske tydelig for de som kjenner meg (slank). Men går ofte i litt store gensere, så tror ikke andre kan se det enda :knegg: magen kom mye fortere nå! Sist gikk jeg ned mange kg, og hadde jo ingen barn fra før. Husker jeg var på venninnekveld når jeg var ca 21 uker på vei, og hadde på meg en helt stram kjole. Enda da var det ingen som så det:knegg::facepalm: blir nok ikke slik denne gangen

Kjenner antydning til kul nå, 11+4. Andremann, og synes nesten magen kom tidligere sist. Men tipper den øker raskt fremover.

Back
Topp