Fleregangsfødende: Kjenner dere mye liv?

Trultemor86

Elsker forumet
Jeg har kjent liv en stund. Eller, hvertfall halvannen / 2 uker. Jeg er 15 uker i morgen i følge mens termin. I følge UL for litt siden mente hun jeg var litt lenger.

En liten fiskehale som slår i ny og ne <3

Er gravid for tredje gang, så kjenner raskt forskjell på luftbobler og baby. Men skjønner godt at mange tar feil ;)
Gleder meg til å kjenne liv hver dag! :) Og gleder meg ikke til å få ribb beina sparket sundt :p

Eg trudde jo at eg kjente liv for noko veker siden. Men nå i dag kjente eg at ho har flytta seg fra venstre til høgre side. Stappfullt blære mens eg låg i sengen ;) trur av og til en kjenner den fiskehale og. 4 gangs.

Nja, hver dag ca, ofte når jeg legger meg for kvelden eller ligger på sofaen :) Er 14+3.

Tror jeg har kjent noe siste dagene men synes det virker litt tidlig, uke 12+4. 2.gangs.. gleder meg til jeg er helt sikker på at det er babyen jeg kjenner :)

14+2 og har kjent litt liv en stund de to siste ukene :-) blitt mer action der inne de siste dagene :-)
Ser virkelig frem til å kjenne babyen ordentlig og masse fremover :-)

Kjenner liv nesten hver dag :) Første gang jeg kjente var uke 12.. Morkaken ligger i bakre vegg sa gynekologen, så det var ikke utenkelig at jeg kjente liv :)

Kjenner det litt når jeg sitter og jobber, husker det fra sist også. Gleder meg også veldig til jeg kjenner tydelige spark og til jeg kan se babyen romestere inni her :)

Kjenner det hver dag jeg og og har gjort det siden uke 12:)Har og morkake bak denne gang så kan jo være derfor.Første gang kjennte jeg i uke 19 sikkert fordi morkaken lå foran.

Har morkaken foran akkurat som sist, og da tok det laaang tid før jeg (var helt sikker på at) jeg kjente bevegelser. :p Var derfor innstilt på det samme nå. Men den siste uken synes jeg at jeg en sjelden gang kan kjenne noen forsiktige, svake berørelser som jeg trooor må være babyen..

Er andregangs. Men jeg har ikke kjent noe bevegelser ennå. Jeg er 14+4.. syns det er rart i forhold til så mange andre som sir de kjenner så tiDlig:/

Kjenner masse liv❤️ er 13+6
Kan framprovosere de når jeg ligger på ryggen og innimellom kjenner jeg et pop her og der:) kjent det i 2 uker

Tror at jeg må belage meg på å vente med å få kjenne liv selv om jeg ikke er førstegangs. Morkaken ligger i front som sist. Da kjente jeg liv rundt uke 18-20 (20 kjente vi det utvendig). Gleder meg til å kunne kjenne liv daglig❤️

Har kjent liv et par dager nå, er andregangs. Er 15+3. Så gøy å kjenne lille :)

Jeg er bare 11+6, men jeg tror kanskje jeg kjenner noe.... Forrige gang kjente jeg i starten av uke 14 og på utsiden i uke 17 en gang(veldig tidlig) så jeg lurer på om det faktisk er babyen jeg kjenner, det er liksom sånn rar kiling nederst på høyre side. Luftbobler kjennes jo mer ut som bobler:p og dette er liksom noe annet:)

Jeg er andregangs og kjenner ikke liv enda. 16 uker idag. Tipper morkaka ligger foran sånn som sist :-)

Back
Topp