Fleregangsfødende: Kjenner dere mye liv?

Kjenner hver dag :)

Jeg er førstegangs, men jeg lurer på når man normalt kjenner liv når livmoren ikke ligger foran? Savner symptomer, så håper jeg snart kan kjenne den lille <3

Her er det full disco hvis jeg setter på musikk, så jeg tror hørselen til småen er godt igang med utviklingen :)

Jeg er førstegangs, men jeg lurer på når man normalt kjenner liv når livmoren ikke ligger foran? Savner symptomer, så håper jeg snart kan kjenne den lille <3

Er vanlig å kjenne liv rundt uke 18-20, men noen kjenner liv før og noen etter ;)

Er flergangs, men kjenner ikke liv enda...tror jeg;-) 12+4 og morkake bak:-)

Jeg er 15+4, andregangs og jeg har ikke kjent noe enda.

12+2 og kjenner ikke bevegelser fra babyen enda tror jeg . Synes å huske at jeg kjente det fra ca uke 17-18 sist gang :)

Jeg er 15 + 5 og andre gangs. Jeg kjenner dessverre ikke mye enda, men på ul i uke 14 fikk jeg vite at morkaka ligger ut mot magen. Legen mente jeg ikke ville kunne kjenne stort før uke 18-19 :( Tror likevel jeg har kjent noe, men langt fra daglig..

16+1, og kjenner masse sprelling og spark hver dag for tiden! :Heartred Morkaka ligger bak.. I dag morges kjente jeg til og med utenpå med hånda! :D For et par uker siden gikk det 2-3 dager uten at jeg kjente noe.. ble nervøs, men så var det bevegelse igjen :)

Back
Topp