Flere...?

Luckie

Elsker forumet
Flere med små som ikke får sove i denne varmen? :banghead:
27,6 grader på soverommet.... i skrivende stund....

Er så uendelig glad for at vi fikk varmepumpe i fjor sommer, ellers så hadde vi kokt alle sammen. Her står sola på absolutt hele dagen, og soverommene er i 2 etg., før vi fikk pumpe var det helt umulig å sove.

Ja både hyn og jeg har slitt med å sove når det boir varmt og klamt så nå har vi på vifte hele natten for å kjøle oss ned:rolleyes:

Her sover de bedre i varmen, eldste våkner 1-2 ganger i varmen mot nesten annenhver time ellers, og minste våkner 1-2 ganger som normalt uavhengig av temperatur :)

Jeg og mini på 3 uker sover så nært varmepumpa vi kan, den kjøler effektivt. Ellers blir det klamt ja.

Her sover faktisk ungene bedre nå som det er varmt.
Jeg får derimot ikke sove. Savner varmepumpa vi satte inn i det forrige huset :p

28 grader på soverommet. Takk gud for varmepumpe. Litt blæst så er vi nede i 25 hvettfall og da sover vi godt begge to.

Vi har heldigvis også varmepumpe, men det er varmt nok uansett. Jeg liker det ganske så kaldt når jeg skal sove, så jeg sliter. Ungene har heldigvis sovet godt, men slet litt med å sovne.

Vi kjøpte oss heldigvis aircondition til soverommet ifjor. Anbefales!

Er så uendelig glad for at vi fikk varmepumpe i fjor sommer, ellers så hadde vi kokt alle sammen. Her står sola på absolutt hele dagen, og soverommene er i 2 etg., før vi fikk pumpe var det helt umulig å sove.
Det er sånn vi har det... :( er heeeelt krise!!!

Ungene sover greit, jeg derimot sover knapt.

Samboer kom hjem med en portable aircondition i går, så alle la seg på samme soverom. Ingen som sover godt i varmen her bortsett fra hunden :p

Ja, så vi satte opp reisesenga til lille i stua igåe, etter mislykka leggingsforsøk og gjennomsvett gutt. Der har vi AC. :p Han og pappaen sov i stua, og skal det i natt og. Jeg tåler varmen litt bedre, er mer avhengig av å ha det mørkt.

På dagduppen så parkerte jeg vogna i kjelleren, og der er det både kjølig og mørkt så han sov i over 3 timer. Tok igjen for gårsdagen.

Vi har portabel ac på soverommet og allikevel har jeg sliti... :dead:

Minsta på 6 sliter mest, hun må dusje før hun legger seg og sovne med vifta på seg. Skrur den av når jeg legger meg.

Vi har varmepumpe, men den er på kjøkkenet og når egentlig bare ut til stua, så oppe må det god gammeldags lufting til for å gjøre det levelig til kvelden.

Her er det helt håpløst. Hun sovnet ikke før 23.30 i går og klokken var nesten 23 før hun sovnet i dag. Da var mannen i garasjen og rotet frem en gammel vifte og hun sovnet endelig.
Helt kokt stakkar

Back
Topp