Flere?

Ser at jeg svarte før jeg leste videre her. Så leit at du ble lagt inn [emoji173]️ Og at baby må ut før. Er det helt sikkert, eller er det føre var? Som jeg skrev i forrige innlegg så er det skummelt, men går somregel veldig, veldig bra [emoji173]️ Det er lov å kjenne på usikkerheten rundt det. Vi har et prematur underforum her inne, med mye fine historier og delte erfaringer også. Masse lykke til, jeg håper det går fint med både deg og baby!
Takk for innspill og deling av din erfaring med din datter. Slik jeg forsto det så er det et faktum, og at det enten kunne bli allerede i morgen eller i løpet av helgen. Men lungemodningssprøyten bør jo få virket litt også. Ja, den tryggheten om at det kommef til å gå bra med babyen føler jeg at jeg har, men vanskelig å omstille seg til hvirdan det blir etter fødsel nå i forhold til om han skulle kommet naturlig til termin.
 
For dere som måtte lure, kom gutten min til verden kl. 18:21 i går med keisersnitt. 1600 gram og 42 cm lang. Fantastisk nydelig :angelic::Heartblue
 
For dere som måtte lure, kom gutten min til verden kl. 18:21 i går med keisersnitt. 1600 gram og 42 cm lang. Fantastisk nydelig :angelic::Heartblue

Gratulerer :blob7

Fantastisk at det gikk bra! Høres ut som en forferdelig skummel sykdom å ha som gravid (og ellers). Så flott at det ble oppdaget!

Kos dere. Er vel en stund til dere skal hjem, men er noe fint med den tiden på sykehuset også
 
Gratulerer :blob7

Fantastisk at det gikk bra! Høres ut som en forferdelig skummel sykdom å ha som gravid (og ellers). Så flott at det ble oppdaget!

Kos dere. Er vel en stund til dere skal hjem, men er noe fint med den tiden på sykehuset også
Nei, er ikke helt heldig sykdom nei :arghh:
Ja, blir noen uker på sykehuset nå, så er spent på hvordan det kommer til å bli og hvordan jeg takler det.
 
For dere som måtte lure, kom gutten min til verden kl. 18:21 i går med keisersnitt. 1600 gram og 42 cm lang. Fantastisk nydelig :angelic::Heartblue

Har lest gjennom tråden nå. Gratulerer så mye med gutten din! For et skjønt vidunder :love7 Det hele kom nok som et sjokk på deg. Hva sier de på sykehuset? Håper du fikk snakket med noen :)
 
Back
Topp