Flere?

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Som synes dusj er så utmattende de dusjer Max 2 ganger i uka den første tiden? Burde oftere føler jeg men klarer ikke. Satser på det snart er daglig igjen.. Et pluss er nå at håret har blitt vant til sjelden vask. Så det holder faktisk med 2 ganger uka nå.. :)

(Har vasket meg ellers å asså, bare ikke dusj)

Kjenner meg igjen der ja... Begynner å bli litt bedre nå heldigvis!!

Samme her! Dusj er et ork for min del... Blir fort det jeg utsetter til neste dag.. Blir en lang dusj i kveld, men det kjenner jeg skal bli godt i grunn ☺️ Slitsom dag og trenger litt egentlig og pleie ☺️

Synes ikke dusj er godt engang selv om jeg elsket før.. Må blir jeg bare kvalm og svimmel

Må alltid sette meg ned etter å ha dusjet og blir sittende i håndkleet i 5 minutt før jeg orker resten...:/

Som synes dusj er så utmattende de dusjer Max 2 ganger i uka den første tiden? Burde oftere føler jeg men klarer ikke. Satser på det snart er daglig igjen.. Et pluss er nå at håret har blitt vant til sjelden vask. Så det holder faktisk med 2 ganger uka nå.. :)

(Har vasket meg ellers å asså, bare ikke dusj)

Dusjing er tiltak når man ikke har krefter. Jeg sitter til og med når jeg pusser tennene ;)

Jeg har badet mye den siste tiden. Er litt mer avslappende. Selv om jeg må dusje meg på slutten da...

Helt enig… Utsetter det helst til jeg MÅ :P Nesten flaut vet du… Haha…
Men vi flyttet fra badekaret vårt i september, og det må jeg si jeg har savnet endel !

Jeg går til frisøren og vasker håret :P Dusj er nok for meg! Har dusjstol. Hehe.

Back
Topp