Flere?

Mar11jun13jan15

Glad i forumet
Har i dag hatt en good del kynnere, for å være meg.. Om jeg står bøyd framover er jeg stein hard i magen, er veldig øm neom magen der hode t beibin kommer før fødsel i bekkenet på en måte (om nån skjønner hva jeg mener), er uvanlig urolig i magen og kjenner meg i dårlig form. Bekkenet er og veldig mye verre baki rumpa/ryggen i dag..
Flere enn meg som har det lignende?

Hadde noe lignende på fredag. Var på nippet å ringe til føden. Trodde jeg hadde begynt å få rier. :confused: Gikk heldigvis over. Holder meg mest mulig i ro fremover så det ikke blir noen fare for fødsel :P :)

Prøv å unngå bevegelser som fremmer kynnere :) Blir det verre eller du forsatt er bekymret, ta en tlf til føden :)

Kan være at du kanskje begynner å bli syk.

Håper det går over snart :) Er ikke noe godt det her nei...

Uff, gått å høre at det gikk over :)
Ja, en veldig spesiell følelse, kan ikke komme på at jeg har hatt det sånn med de andre to.. Men er vell som dem sier, ingen svangerskap som er lik :p
Prøver og ta det med ro, men er og har vært hjemme alene med guttene på 3 å 1 år hele helgen, elgjeger i hus ;) Så er full fart dagene lang :)

Uff, gått å høre at det gikk over :)
Ja, en veldig spesiell følelse, kan ikke komme på at jeg har hatt det sånn med de andre to.. Men er vell som dem sier, ingen svangerskap som er lik :p
Prøver og ta det med ro, men er og har vært hjemme alene med guttene på 3 å 1 år hele helgen, elgjeger i hus ;) Så er full fart dagene lang :)

Han kommer hjem i dag eller? Du har ikke noen i nærhet som kunne sittet litt barnevakt for 2-3 timer da? Så du får slappet av litt :)

Er ikke bare bare når man får flere barn :)

Nja, har svigermor i nabo huset, men hun er så forskjølet stakkar :/
Han kommer heldigvis hjem i dag ja, m ikke så alt for lenge forhåpentligvis :) Skal vell klare og holde ut noen timer til :)
Ser du venter nr 4? Arti, hærli me mang :) Å utfordrende til tider :)

Nja, har svigermor i nabo huset, men hun er så forskjølet stakkar :/
Han kommer heldigvis hjem i dag ja, m ikke så alt for lenge forhåpentligvis :) Skal vell klare og holde ut noen timer til :)
Ser du venter nr 4? Arti, hærli me mang :) Å utfordrende til tider :)

Uff, da. :( Håper hun blir kvitt forkjølelsen fort :)

Du får slenge deg på senga når mannen kommer hjem, og fått stelt seg litt først ;) :P

Jah... Nr 4 :D Er selv litt i "tvil" her, men tenker det går veldig greit når tiden er inne. Gleder meg til jul. Blir å slappe godt av da :D :P :)

Blir utfordrende ja :) Men barna gleder seg, hvert fall de to eldste :)

Skjønner hva du mener med "litt i tvil", kjenner sånn halvveis panikk ein gang i blant æ å. Tanken på å ha 3 sk under 4 samtidi, " hærregud hva har vi gjort" på ein måte.. Hehe :)
Men som du sei dt går nok veldig greit når vi først er der, mest skummelt tiden før ;)
Jula ja, hvordan skal dere feire? :) Elsker julen selv, nydelig tid <3

Her er det alt på en gang. Uten noe form for system. Kynnere, stein hard mage, bakkenløsning og en rygg og kropp som verker. Begynner å bli tungt allerede, men sånn går no dagan! Har egentlig ikke så mye tid til å tenke på dette da jeg må følge opp den andre ungen som er 15 mnd i dag. Hurra :D

Skjønner hva du mener med "litt i tvil", kjenner sånn halvveis panikk ein gang i blant æ å. Tanken på å ha 3 sk under 4 samtidi, " hærregud hva har vi gjort" på ein måte.. Hehe :)
Men som du sei dt går nok veldig greit når vi først er der, mest skummelt tiden før ;)
Jula ja, hvordan skal dere feire? :) Elsker julen selv, nydelig tid <3

Dere får nok litt mer utfordring der enn vi :P Har litt "spredte" barn :P Men tøffe dere er da, med 3 under 4 år :)

Elsker jule her også :D
Blir vel å feire her hjemme som alle andre årene :P :D Men hadde vært godt å slippe da :P :)

Dere i jula da? :)

Her er det alt på en gang. Uten noe form for system. Kynnere, stein hard mage, bakkenløsning og en rygg og kropp som verker. Begynner å bli tungt allerede, men sånn går no dagan! Har egentlig ikke så mye tid til å tenke på dette da jeg må følge opp den andre ungen som er 15 mnd i dag. Hurra :D
Ikke sant, alt kommer som regel på en gang :p Prøver og tenke på at vi fatisk snart er i januar å plutseli ikke gravid lengre, det går utrolig fort :) Å da bli det meste lettere igjen :D
Hurra for 15 mnd, litt å henge fingrene i da, har en her og som er 16 mnd, fult opp hele dagan, klatring, hopping, detting, glede, latter og tårer :) <3

Dere får nok litt mer utfordring der enn vi :p Har litt "spredte" barn :p Men tøffe dere er da, med 3 under 4 år :)

Elsker jule her også :D
Blir vel å feire her hjemme som alle andre årene :p :D Men hadde vært godt å slippe da :p :)

Dere i jula da? :)
Kan være gått at dem er litt spredt å kanskje :) Litt hjelp av de to gamlestan :)
Tøff å tøff, heller livredd.. Hehe ;) Nei da, trur det blir veldig bra bare vi er der, men veldig spent nå :)
Har hatt en tøff periode med sykdom heim en stund, størte guten har akkurat begynt på astma medisin, som heldigvis fungerer, han har plagdes skikkelig når han har vært aktiv før. Å mini har vært innlagt på sykehuset med skikkelig pustevansker 3 gang på 1 mnd nå, siste gangen hørte endelig legene på oss om at vi trur han og har astma, og mente vi hadde rett, så nå går han og på astma medisin, og ventolin i tillegg til han er helt frisk igjen :) Så nå krysser vi fingrene for at dem holder seg friske og raske en god stund framover :) Og at jeg faktisk kan begynne å tenke på at vi faktisk får en til om ikke så alt for lenge, alt blir bra til slutt :)

Litt gått å være hjemme i jula og da, får dere besøk av nån, eller blir det dere? :)

Vi blir hjemme i jula vi og, foreldrene mine kommer og spiser middag og åpner pakkene i lag med oss, blir til 1juledag, gleder meg veldig :)

Kan være gått at dem er litt spredt å kanskje :) Litt hjelp av de to gamlestan :)
Tøff å tøff, heller livredd.. Hehe ;) Nei da, trur det blir veldig bra bare vi er der, men veldig spent nå :)
Har hatt en tøff periode med sykdom heim en stund, størte guten har akkurat begynt på astma medisin, som heldigvis fungerer, han har plagdes skikkelig når han har vært aktiv før. Å mini har vært innlagt på sykehuset med skikkelig pustevansker 3 gang på 1 mnd nå, siste gangen hørte endelig legene på oss om at vi trur han og har astma, og mente vi hadde rett, så nå går han og på astma medisin, og ventolin i tillegg til han er helt frisk igjen :) Så nå krysser vi fingrene for at dem holder seg friske og raske en god stund framover :) Og at jeg faktisk kan begynne å tenke på at vi faktisk får en til om ikke så alt for lenge, alt blir bra til slutt :)

Litt gått å være hjemme i jula og da, får dere besøk av nån, eller blir det dere? :)

Vi blir hjemme i jula vi og, foreldrene mine kommer og spiser middag og åpner pakkene i lag med oss, blir til 1juledag, gleder meg veldig :)

Uff da :( får håpe de "bare" har fått barneastma da og at de vokser seg av den. Det er nå de fleste sliter litt med dette pga den tørre lufta som er inne. Krysser fingrene for at meds fungerer :)

Skjønner godt du er livredd. Slår aldri feil her i huset. Hver gang samboer skal bort med jobben (riktig nok kun 3-4 dager) så blir 1-2 av barna syke. Sist hadde jeg to med vannkopper og en som syntes det var urettferdig for at hun måtte i Bhg :P men jeg må si, det var ikke så ille som dere høres ut som :D

Nå skal jo selvsagt samboer bort igjen, rundt termin :P heldigvis rett i nærheten da :D men likevel, han er jo opptatt :P

Vanligvis er det oss 5 i jula her hjemme med søstern min, mamma og svigermor+kjæreste. Jeg som har lagd middagen de siste 7 årene :P er bare mamma, søster og meg i familien og jeg vil jo ikke at de skal være alene i jula. Samme med svigermor og samboer. Er bare de to. :) så må samle oss i jula. De bor bare 20 min Max borte fra oss, så slipper overnattinger her :D

Blir som dere. Middag og gaver så er det hjem med gjestene. Tar litt tid også med pakke åpninger også :P

Back
Topp