De fleste her har vel diagnosen ufrivillig barnløse. Men er det flere som ikke har noen medisinske eller fysiske grunner til at dere ikke blir gravide?
De finner ikke noe unormalt med hverken meg eller mannen, jeg har helt regelmessig mens og påvist eggløsning. Vi har også barn sammen fra før. Så rart at det ikke klaffer etter så lang tid!
Kjente plutselig i dag at det er lenge til oppstart av ivf i august... Blåsøndag!
De finner ikke noe unormalt med hverken meg eller mannen, jeg har helt regelmessig mens og påvist eggløsning. Vi har også barn sammen fra før. Så rart at det ikke klaffer etter så lang tid!
Kjente plutselig i dag at det er lenge til oppstart av ivf i august... Blåsøndag!
Har forsøkt aktivt å få barn i over fire år og har i tillegg hatt fire ferskforsøk IVF. Skal straks i gang med femte IVF. Det rareste er at det i prinsippet ikke skal være umulig da jeg har vært naturlig gravid en gang (SA), samt at på ett av forsøkene festet egget seg så vidt før det slapp. Husker jeg var så fornøyd når de ikke fant noe galt med oss på utredningen, men skulle ønske det faktisk var noe å sette fingeren på. Har forsøkt å få et svar fra fertilitetslegen om det er andre tester/ prøver evt i utlandet som kan tas for å finne ut hva som er galt. For det ER jo noe som feiler oss også etter så lang tid med prøving. Vi kan jo ikke bare ha uflaks? Hun var mer opptatt av at jeg skulle droppe eggløsningstester og heller BARE ha sex annenhver dag i riktig periode.. Stakkars samboeren min som snart spyr av pliktsex etter flere år, er ikke BARE for han lenger..
Med andre ord, ingen svar å få der i gården! Hvor lenge har dere forsøkt?