Flere uten diagnose?

Er ikke sikker på dette med kikhullsoperssjon. Jeg hadde det nå ifm med exu, da sjekket de egglederen som var igjen på nytt, men de sa ikke noe om livmor. Polyppen min lå på et slikt sted at den ikke vistes på ul hvertfall, men ved vannscanningen kunne hun se den. Var samtidig som de sjekket egglederene mine første gang. Dette ble gjort vaginalt.

Er ikke sikker på dette med kikhullsoperssjon. Jeg hadde det nå ifm med exu, da sjekket de egglederen som var igjen på nytt, men de sa ikke noe om livmor. Polyppen min lå på et slikt sted at den ikke vistes på ul hvertfall, men ved vannscanningen kunne hun se den. Var samtidig som de sjekket egglederene mine første gang. Dette ble gjort vaginalt.

De påsto at de kunne se utenpå livmor om det var noe galt inni, men jeg føler meg ikke sikker. Det er ikke vanlig å gå inn der kun av diagnostiske årsaker. Får researche litt, er liksom på en evig leting etter grunnen til at det ikke lykkes her.

Ja de kan vel stortsett det, men ettersom jeg forsto, så kunne av og til ting ligge på steder det er vanskelig å se. Jeg har bare hatt innvendige ul da. Å det med polyppen syntes jeg var ganske vesentlig, da gynekologen sa at den lå på en plass der den kunne fungere på samme måte som en spiral. Men dette er det sikkert delte meninger om altså:/ men jeg ble hverfall gravid på første ivf etter at den var fjernet, så velger å tro på det til det motsatte er bevist;) selv om graviditeten ikke havnet der den skulle:( er veldig glad for at jeg ba om denne sjekken før ivf:) men nå er det bare å stålsette seg til frysefosøk i august:)

Back
Topp