Flere sykemeldte?

Her går dagene også unna uten at jeg rekker å forstå hva de går med til... Men blir mye tv og serier på macen, lager mat (og spiser den, såklart), går tur med hunden, jobber litt (hjemmefra, og til tross for sykemeldt, greier ikke slippe roret helt enda), pusler litt med babyutstyr...
Fysioterapi, kiropraktor, legetimer og jordmorkontroller tar jo også endel tid :)
Imorgen tenkte jeg begynne vaske babytøy, og neste uke gjøre klar fødebagen ;)
Liker at du spiser maten du lager!:D ❤️

Jeg er femti prosent sykemeldt. De dagene hjemme er borte på null komma svisj! :rolleyes: dels fordi jeg kan sove hele dagen om jeg har tid!
 
Har 50% svangerskapspenger, men kjenner på kroppen at jeg kunne jobbet noe mer... Har hatt det siden midten av oktober - ikke pga kroppen og kroppslige plager, men pga fare for stress og fordi jeg mistet mammaen min :/.
Jobbet fullt i jula og det ble av flere årsaker litt mye, men tror det hadde gått nå.. Litt godt å ha tid og overskudd da! :)
 
50 % sykemeldt fra slutten av november. Har fungert fint frem til nå, men nå begynner det å bli tungt syns jeg:( Sover så utrolig dårlig om natten, samt at den forferdelige kvalmen har kommet tilbake :( Så nå er jeg litt fortvilet og rådvill, samt syns det er vanskelig å be legen om 100% sykemelding. Det har begynt å hope seg opp med masse papirarbeid på jobb i tillegg, så har mest lyst til å kaste inn håndkleet...
 
Jeg er også 50 % sykmeldt nå og kjenner litt på en lettelse ved å være det. Kroppen fungerer ikke skikkelig og ikke hodet heller. Takler ikke stress så godt. Så da tenker jeg at jobb nr en nå er å ta vare på meg selv og lille.
 
50 % sykemeldt fra slutten av november. Har fungert fint frem til nå, men nå begynner det å bli tungt syns jeg:( Sover så utrolig dårlig om natten, samt at den forferdelige kvalmen har kommet tilbake :( Så nå er jeg litt fortvilet og rådvill, samt syns det er vanskelig å be legen om 100% sykemelding. Det har begynt å hope seg opp med masse papirarbeid på jobb i tillegg, så har mest lyst til å kaste inn håndkleet...
Hadde det slik som deg. Jobbet 50%, men det ble altfor mye. Var helt ødelagt. Fortalte det til legen og trengte ikke engang å spørre om 100%. Går litt bedre nå som jeg er hjemme, men hadde aldri klart å jobbe sånn som formen er nå.
 
Hadde det slik som deg. Jobbet 50%, men det ble altfor mye. Var helt ødelagt. Fortalte det til legen og trengte ikke engang å spørre om 100%. Går litt bedre nå som jeg er hjemme, men hadde aldri klart å jobbe sånn som formen er nå.
Er hjemme fra jobb idag og får mest sannsynlig legetime i morgen, så får vi se... ringte jobben istad og sa til sjefen at jeg sliter med ekstrem kvalme nå og nesten ikke får noe søvn og derfaring ikje kommer på jobb i morgel heller. Hun svarte at da er det sikkert den omgangssyken som går nå... Jeg gir opp!
 
Er hjemme fra jobb idag og får mest sannsynlig legetime i morgen, så får vi se... ringte jobben istad og sa til sjefen at jeg sliter med ekstrem kvalme nå og nesten ikke får noe søvn og derfaring ikje kommer på jobb i morgel heller. Hun svarte at da er det sikkert den omgangssyken som går nå... Jeg gir opp!
Å herregud så håpløst!! Kvalmen kom tilbake hos meg også og det var IKKE omgangssyken :( kroppen var bare fullstendig utslitt. Håper virkelig du får time hos legen din kjapt! Føler med deg ♡♡
 
Å herregud så håpløst!! Kvalmen kom tilbake hos meg også og det var IKKE omgangssyken :( kroppen var bare fullstendig utslitt. Håper virkelig du får time hos legen din kjapt! Føler med deg ♡♡
Tusen takk ♡ blir bare så irritert på meg selv som ikke klarer å si noe når sjefen sier sånn. Jeg vet jo at det ikke er omgangssyke! Huff, krysser fingrene for at jeg får time med legen I morgen og at hun er forståelsesfull.. så får jeg manne meg opp til å ta det med sjefen etterpå. Hvor langt frem fikk du sykemelding?
 
Tusen takk ♡ blir bare så irritert på meg selv som ikke klarer å si noe når sjefen sier sånn. Jeg vet jo at det ikke er omgangssyke! Huff, krysser fingrene for at jeg får time med legen I morgen og at hun er forståelsesfull.. så får jeg manne meg opp til å ta det med sjefen etterpå. Hvor langt frem fikk du sykemelding?
Herregud, dette er ikke noe omgangssyke nei.. Jeg er sykemeldt helt ut løpet nå. Håper legen var ålreit?
 
Herregud, dette er ikke noe omgangssyke nei.. Jeg er sykemeldt helt ut løpet nå. Håper legen var ålreit?
Fikk 100%, så nå føler jeg at jeg kan senke skuldrene og slappe av ♡ Dro innom jobben å leverte sykemelding med en gang også, så slipper jeg å gå å kverne ;) Må bare skrive ferdig ett par pedagogiske rapporter til PPT... klarte ikke si nei...:) Takk for omtanken ♡
 
Fikk 100%, så nå føler jeg at jeg kan senke skuldrene og slappe av ♡ Dro innom jobben å leverte sykemelding med en gang også, så slipper jeg å gå å kverne ;) Må bare skrive ferdig ett par pedagogiske rapporter til PPT... klarte ikke si nei...:) Takk for omtanken ♡
Så deilig! :) Du har jobbet lenge nå, snart permisjon ♥ Hvil deg og kos deg med nesting! :D
 
Det er ikke alle Arbeidsgivere som har god nok forståelse for gravide når de går på jobb tross kvalme, bekkenløsning osv! Da må man til slutt sette ned foten selv uten dårlig samvittighet!!!!
 
Åh skulle ønske jeg turte å spørre legen om 100% sykemelding. Er sykemeldt 40% nå og bruker de to sykemeldingsdagene på å sove, er helt utslitt hele tiden føler jeg :( får se hva jeg gjør når jeg må forlenge sykemeldingen om 2 uker ;)
 
Åh skulle ønske jeg turte å spørre legen om 100% sykemelding. Er sykemeldt 40% nå og bruker de to sykemeldingsdagene på å sove, er helt utslitt hele tiden føler jeg :( får se hva jeg gjør når jeg må forlenge sykemeldingen om 2 uker ;)
Hadde det på samme måte som deg, og var hos legen idag og fikk 100 % sykemelding. Hadde gruet meg veldig, og er alltid redd for å virke stakkarslig og sytete. Men nå orket jeg bare ikke mer... <3
 
Jeg er sykemeldt til permisjonen starter. Har vært sykemeldt siden rett før jul. Jeg har vondt og klarer ikke gjøre stort, har svangerskapsdiabetes, så kan ikke kose meg med god mat (kanskje like greit, så slipper jeg legge på meg mer enn nødvendig) og jeg kjeder meg ihjel!!! Føler kroppen ikke fungerer til noe annet enn å være rugemaskin. Jeg gleder meg med andre ord til dette er over og mini er ute.
 
Fikk 100% sykemelding i dag frem til permisjonen og kjenner at det er en enorm lettelse. Helt tom for energi, vondt i bekkenet og kynnere hele tiden.
 
Fikk 100% sykemelding i dag frem til permisjonen og kjenner at det er en enorm lettelse. Helt tom for energi, vondt i bekkenet og kynnere hele tiden.
Så godt at du ble sykemeldt når du har det sånn! Har du lenge igjen til permisjon? :)
 
Fikk 100% sykemelding i dag frem til permisjonen og kjenner at det er en enorm lettelse. Helt tom for energi, vondt i bekkenet og kynnere hele tiden.
Så bra at du kan slappe litt av nå ♡ det hjelper nok på både bekkenet og kynnerne :)
 
Back
Topp