Sniker her. Lik historie, MA i uke 13 i desember, hadde termin i juni 20Oh yes! Håpe så inderlig at det har klaffa denne månedenHadde termin i juni, men mista i desember.. Så har prøvd siden
har en gutt fra før som blir 2 år i mai.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker her. Lik historie, MA i uke 13 i desember, hadde termin i juni 20Oh yes! Håpe så inderlig at det har klaffa denne månedenHadde termin i juni, men mista i desember.. Så har prøvd siden
har en gutt fra før som blir 2 år i mai.
Krysse fingrene for degSniker her. Lik historie, MA i uke 13 i desember, hadde termin i juni 20endelig er mensen tilbake og håper det klaffer og ender kanskje med en desember baby. Hvordan går det med deg?
Åååå så gøy. Gratulerer. Det skal gå braKrysse fingrene for deghvis alt går bra blir det baby i desember på meg! Fått mange positive tester di siste dagene.
Nei, begynte samme mnd som eg mista. Så dette va PP4 tror egÅååå så gøy. Gratulerer. Det skal gå braBle du gravid på første pp etter at du mista? Jeg er i samme båt nå men i begynnelsen av syklusen.. håper bare hihi
Åå så gøy. Er såååå glad på dine vegne. Tusen takk. Det hadde vært supertNei, begynte samme mnd som eg mista. Så dette va PP4 tror eghåpe virkelig det klaffe for deg og denne måneden!
Samme dag som meg!Åå så gøy. Er såååå glad på dine vegne. Tusen takk. Det hadde vært supertMa 3.desember 2019 og utskrapning 5.desember. Måtte ha ny utskrapning i januar pga rester og det er nå jeg endelig fikk mensen tilbake. Gleder meg skikkelig. Men jeg skal gå på letrozol så får se.. har en veldig positiv følelse i hvertfall. Om jeg blir gravid nå så skal jeg ha termin på slutten Av desember hehe
Oi er det sant! Hadde det ikke vært pga utskrapningene hadde jeg startet enda tidligere. Meeeeeen mulig jeg blir med allikevel få se hehe. Tusen takkSamme dag som meg!sende deg masse gode klemmer og lykke ønsker
så håpe eg på å se deg i desember gruppå ittekvert.
hadde dessverre kjemisk/tidlig SA for 2 uker siden, men venter spent på EL og har en skikkelig god følelse denne måneden