Flere spente prøvere her?

Oh yes! Håpe så inderlig at det har klaffa denne måneden ❤️ Hadde termin i juni, men mista i desember.. Så har prøvd siden :sorry: har en gutt fra før som blir 2 år i mai.
Sniker her. Lik historie, MA i uke 13 i desember, hadde termin i juni 20 :( endelig er mensen tilbake og håper det klaffer og ender kanskje med en desember baby. Hvordan går det med deg?
 
Sniker her. Lik historie, MA i uke 13 i desember, hadde termin i juni 20 :( endelig er mensen tilbake og håper det klaffer og ender kanskje med en desember baby. Hvordan går det med deg?
Krysse fingrene for deg ❤️ hvis alt går bra blir det baby i desember på meg! Fått mange positive tester di siste dagene.
 
Håper og har en merkelig følelse på at det skal klaffe nå og ende med en desember baby etter en MA og en SA. Håper jeg ender her ♥️
 
Krysse fingrene for deg ❤️ hvis alt går bra blir det baby i desember på meg! Fått mange positive tester di siste dagene.
Åååå så gøy. Gratulerer. Det skal gå bra♥️ Ble du gravid på første pp etter at du mista? Jeg er i samme båt nå men i begynnelsen av syklusen.. håper bare hihi
 
Åååå så gøy. Gratulerer. Det skal gå bra♥️ Ble du gravid på første pp etter at du mista? Jeg er i samme båt nå men i begynnelsen av syklusen.. håper bare hihi
Nei, begynte samme mnd som eg mista. Så dette va PP4 tror eg ❤️ håpe virkelig det klaffe for deg og denne måneden!
 
Nei, begynte samme mnd som eg mista. Så dette va PP4 tror eg ❤️ håpe virkelig det klaffe for deg og denne måneden!
Åå så gøy. Er såååå glad på dine vegne. Tusen takk. Det hadde vært supert ♥️ Ma 3.desember 2019 og utskrapning 5.desember. Måtte ha ny utskrapning i januar pga rester og det er nå jeg endelig fikk mensen tilbake. Gleder meg skikkelig. Men jeg skal gå på letrozol så får se.. har en veldig positiv følelse i hvertfall. Om jeg blir gravid nå så skal jeg ha termin på slutten Av desember hehe
 
Åå så gøy. Er såååå glad på dine vegne. Tusen takk. Det hadde vært supert ♥️ Ma 3.desember 2019 og utskrapning 5.desember. Måtte ha ny utskrapning i januar pga rester og det er nå jeg endelig fikk mensen tilbake. Gleder meg skikkelig. Men jeg skal gå på letrozol så får se.. har en veldig positiv følelse i hvertfall. Om jeg blir gravid nå så skal jeg ha termin på slutten Av desember hehe
Samme dag som meg! :eek: sende deg masse gode klemmer og lykke ønsker ❤️ så håpe eg på å se deg i desember gruppå ittekvert.
 
Samme dag som meg! :eek: sende deg masse gode klemmer og lykke ønsker ❤️ så håpe eg på å se deg i desember gruppå ittekvert.
Oi er det sant! Hadde det ikke vært pga utskrapningene hadde jeg startet enda tidligere. Meeeeeen mulig jeg blir med allikevel få se hehe. Tusen takk ♥️ Håper det♥️
 
2. pp for oss:Heartred hadde dessverre kjemisk/tidlig SA for 2 uker siden, men venter spent på EL og har en skikkelig god følelse denne måneden:love7
 
Vært en lang vei her.:happy090 Første barn kom av seg selv men denne gang måtte det til med IVF. Så veldig glad vi har kommet hit nå. Håper det holder hele veien ut.:Heartred
 
Hurra!!! Etter 1 år med prøving kom ENDELIG gladnyheten, positiv test!! Nå må vi bare krysse alle fingrer og tær på at frøet blir stor og strek.
Vi hadde jo, som mange andre, sett for oss en til april/mai baby, men eg julegave sier vi absolutt ikke nei takk til ❤️

Gratulerer til alle der andre med positiv test også!
 
Vet ikke om jeg skal kalle meg prøver eller ikke. (Er vel igrunn det) Vi tar det helt som det kommer. Ikke noe stress eller tenker på eggløsning og sånt. (Litt kanskje da ) Har en sønn på 3 1/2 år fra før. Tok ut p-stav 24. Februar, fikk mensen 17.februar. Hadde sex en av de dagene det ifølge kalenderen det var middels sjangse for å bli gravid. Begynte å blø i går, ca 1 uke før forventet mens. Brystene er litt ømme også. Spent på om blødningen er en festeblødning eller om der bare er mensen som ikke er helt stabil etter p-staven ennå. Med første barn ble jeg gravid på første forsøk.
 
Back
Topp