Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 dpo og har termin 3 desember hvis jeg er gravid samme dag som jeg måtte på sykehuset og fjerne fosteret etter MA. Det er litt rart Har allerede testet, både i går og i forrigår.. På strimmel test følte jeg at jeg kunne se svak strek, men digital slo ikke ut igår.. Så var nok bare tullestrek!Jeg er forresten 9dpo i dag, hva med dere? Og når skal dere ta første test? Dersom det klaffet denne gangen blir det termin 4.desember. Fikk ikke positiv test før 12dpo sist så tenker å vente litt til, men det er vanskelig!
Skjønner godt at du tester! Jeg skal prøve å holde meg i skinnet til lørdag, krysser fingrene for oss8 dpo og har termin 3 desember hvis jeg er gravid samme dag som jeg måtte på sykehuset og fjerne fosteret etter MA. Det er litt rart Har allerede testet, både i går og i forrigår.. På strimmel test følte jeg at jeg kunne se svak strek, men digital slo ikke ut igår.. Så var nok bare tullestrek!
Nå skal jeg vente til helgen før jeg tester på nytt..
Så gøy at det er litt aktivitet her! Er 4+3 i dag med termin 26/11, men fødte sist 10 dager over (igangsatt), så tipper babyen kommer 6./7. desember, så henger nok litt her også Håper for dere! Symptomer??
Med første var jeg helt sikker på at tr var på veg.. Denne gangen hadde jeg NULL symptomer på hverken det ene eller andre Kvalmen kom i går daIkke så mye som en øm pupp, så det er litt demotiverende Hadde du noen så tidlig?
Jeg er hele en dpo i dag! Så jeg har bare håpet å lene meg på, enn så lengeJeg er forresten 9dpo i dag, hva med dere? Og når skal dere ta første test? Dersom det klaffet denne gangen blir det termin 4.desember. Fikk ikke positiv test før 12dpo sist så tenker å vente litt til, men det er vanskelig!
Gratulere med baby i magen har lite symptomer, har hatt flerr symptomer di andre månedene når eg ikkje har vært gravid.. Men eg har mye murring, en del utflod og bittelitt ømme bryster. Spent på om mensen komme øve helgå.Så gøy at det er litt aktivitet her! Er 4+3 i dag med termin 26/11, men fødte sist 10 dager over (igangsatt), så tipper babyen kommer 6./7. desember, så henger nok litt her også Håper for dere! Symptomer??
Ja eg og e sykt spent! Å håpe virkelig mensen holde seg vekke denne måneden. Eg spydde i morges og va sinnsykt kvalm, så tok en test.. Selvfølgelig negativDet er så rart at det ikke er noen her enda med positiv test! Spent på situasjonen over helga
Oi, kvalme og spying kan jo være et godt tegn! Håper det bare er tidlig med test for deg Jeg tror det blir første test på søndag for min delJa eg og e sykt spent! Å håpe virkelig mensen holde seg vekke denne måneden. Eg spydde i morges og va sinnsykt kvalm, så tok en test.. Selvfølgelig negativ
HAR laget termingruppe på facebook! Bli gjerne med om du vil termin desember 2020Så gøy at det er litt aktivitet her! Er 4+3 i dag med termin 26/11, men fødte sist 10 dager over (igangsatt), så tipper babyen kommer 6./7. desember, så henger nok litt her også Håper for dere! Symptomer??