Flere spente prøvere her?

Duni92

Blir kjent med forumet
Hvor lenge har dere prøvd? Har du barn fra før?

Her er det "bare" 2. måneden vi prøver. Vi har nettopp fått vite at flere av våre naboer og omgangskrets venter barn i 2020, så da fikk vi det litt travelt vi også :happy090
Ei datter på 2 1/2 fra før :)
 
Oh yes! Håpe så inderlig at det har klaffa denne måneden ❤️ Hadde termin i juni, men mista i desember.. Så har prøvd siden :sorry: har en gutt fra før som blir 2 år i mai.
 
Jaa! Vi har prøvd i 1 år snart. Hadde i utganspunktet sett for oss april/mai-baby :spitoutdummy: Så feil kan man ta.. Hadde først termin august og mistet i uke 10 på julaften, så to kjemiske og nå er det siste sjanse for 2020-baby! Det er rart hvordan ting fungerer, men har fortsatt håpet oppe :)
 
Jeg er forresten 9dpo i dag, hva med dere? Og når skal dere ta første test? :nailbiting: Dersom det klaffet denne gangen blir det termin 4.desember. Fikk ikke positiv test før 12dpo sist så tenker å vente litt til, men det er vanskelig!
 
Jeg er forresten 9dpo i dag, hva med dere? Og når skal dere ta første test? :nailbiting: Dersom det klaffet denne gangen blir det termin 4.desember. Fikk ikke positiv test før 12dpo sist så tenker å vente litt til, men det er vanskelig!
8 dpo og har termin 3 desember hvis jeg er gravid ❤️ samme dag som jeg måtte på sykehuset og fjerne fosteret etter MA. Det er litt rart :shy: Har allerede testet, både i går og i forrigår.. På strimmel test følte jeg at jeg kunne se svak strek, men digital slo ikke ut igår.. Så var nok bare tullestrek!

Nå skal jeg vente til helgen før jeg tester på nytt.. ❤️
 
8 dpo og har termin 3 desember hvis jeg er gravid ❤️ samme dag som jeg måtte på sykehuset og fjerne fosteret etter MA. Det er litt rart :shy: Har allerede testet, både i går og i forrigår.. På strimmel test følte jeg at jeg kunne se svak strek, men digital slo ikke ut igår.. Så var nok bare tullestrek!

Nå skal jeg vente til helgen før jeg tester på nytt.. ❤️
Skjønner godt at du tester! Jeg skal prøve å holde meg i skinnet til lørdag, krysser fingrene for oss :Heartpink
 
Så gøy at det er litt aktivitet her! :D Er 4+3 i dag med termin 26/11, men fødte sist 10 dager over (igangsatt), så tipper babyen kommer 6./7. desember, så henger nok litt her også :p Håper for dere! Symptomer??
 
Så gøy at det er litt aktivitet her! :D Er 4+3 i dag med termin 26/11, men fødte sist 10 dager over (igangsatt), så tipper babyen kommer 6./7. desember, så henger nok litt her også :p Håper for dere! Symptomer??

Ikke så mye som en øm pupp, så det er litt demotiverende :bored: Hadde du noen så tidlig?
 
Ja, Har prøvd i 1 år og 3 mnd. Blitt gravid 2 ganger men mistet i spontanabort begge gangene så prøver fremdeles. Ingen barn fra før!

lykke til med prøvingen, blåser over masse babystøv
 
Jeg er forresten 9dpo i dag, hva med dere? Og når skal dere ta første test? :nailbiting: Dersom det klaffet denne gangen blir det termin 4.desember. Fikk ikke positiv test før 12dpo sist så tenker å vente litt til, men det er vanskelig!
Jeg er hele en dpo i dag!:D:D:D Så jeg har bare håpet å lene meg på, enn så lenge :)
 
Så gøy at det er litt aktivitet her! :D Er 4+3 i dag med termin 26/11, men fødte sist 10 dager over (igangsatt), så tipper babyen kommer 6./7. desember, så henger nok litt her også :p Håper for dere! Symptomer??
Gratulere med baby i magen ❤️ har lite symptomer, har hatt flerr symptomer di andre månedene når eg ikkje har vært gravid.. Men eg har mye murring, en del utflod og bittelitt ømme bryster. Spent på om mensen komme øve helgå.
 
Lykke til! Dette er vår første PP, så har ikke så store forhåpninger. :p
 
Ja eg og e sykt spent! Å håpe virkelig mensen holde seg vekke denne måneden. Eg spydde i morges og va sinnsykt kvalm, så tok en test.. Selvfølgelig negativ :(
Oi, kvalme og spying kan jo være et godt tegn! Håper det bare er tidlig med test for deg :happy: Jeg tror det blir første test på søndag for min del
 
Ble gravid mars i fjor, og hadde termin 10.desember. Om det klaffer denne marsmånden vil det bli termin 10.desember igjen :smiley-angelic001

Krysser fingrene :dummy1::dummy::love7
 
Så gøy at det er litt aktivitet her! :D Er 4+3 i dag med termin 26/11, men fødte sist 10 dager over (igangsatt), så tipper babyen kommer 6./7. desember, så henger nok litt her også :p Håper for dere! Symptomer??
HAR laget termingruppe på facebook! Bli gjerne med om du vil ❤️ termin desember 2020
 
Har så lyst å være med her, men kan liksom ikke skjønne hvorfor det plutselig skal klaffe nå, når det ikke har gjort det på sju måneder:sorry::p Siste sjanse til 2020-baby!
 
Back
Topp