Flere som venter nr 2?:)

En tråd i 'August 2013' startet av Lille hemmelighet:), 8 Apr 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lille hemmelighet:) Elsker forumet Oktoberskattene 2015

vi ventet nummer to i oktober. Gleder oss veldig. Akuratt litt over 2 år blir en fin aldersforskjell.

• Liker Liker x 1
  2. MaJa<3 Elsker forumet Aprilbarna`15

Venter nummer to om fem dager ;)

• Liker Liker x 3
  3. Lille hemmelighet:) Elsker forumet Oktoberskattene 2015

Gratulerer så mye! Spennende:) Lykke til med fødselen. 12+3 bare enda her

4. MaJa<3 Elsker forumet Aprilbarna`15

Gratulerer til deg også!
    Sitter bare og venter på at det skal skje noe her. Hvis jeg følger "skjemaet" fra forrige gang, så skal riene starte i morgen tidlig :p

5. Lille hemmelighet:) Elsker forumet Oktoberskattene 2015

Spennede altså:D Håper det starter snart! Blir fint å se storesøster/bror med babyen;) Søsken er så viktig. Rart når man er gravid for andre gang dagene går fortere:)

6. MaJa<3 Elsker forumet Aprilbarna`15

Dette svangerskapet har gått utrolig fort, kan ikke tro at jeg snart er ferdig. Blir spennende å se hvordan den kommende storebroren kommer til å reagere. Han skjønner jo ikke så mye av hva som skjer.

7. Lille hemmelighet:) Elsker forumet Oktoberskattene 2015

Har jo hendene fulle når man har en liten en fra før:)<3 Det blir det, håper sjalusien blir mindre når de er så små.
    Men blir jo en overgang å måtte dele mamma. Lykke til som tobarnsmor:) Gleder meg til det blir min tur.

8. IsabelleMichelle Forelsket i forumet

Fikk nr 2 i oktober i fjor :) veldig hektisk, men gud så kjekt det er å se de sammen!

• Liker Liker x 2
  9. Lille hemmelighet:) Elsker forumet Oktoberskattene 2015

Det var tett ja:D De får jo mye glede av hverandre som søsken:) Men hektisk for mor og far til tider;)

10. New Dawn Betatt av forumet

Gratulere ☺jeg venter også nr 2. Termin sep/okt, så da er vi så og si likt på vei ☺

11. Lille hemmelighet:) Elsker forumet Oktoberskattene 2015

Å så gøy:) Gratulerer så mye til deg også:) Det blir en fin aldersforskjell synes jeg.

12. MaJa<3 Elsker forumet Aprilbarna`15

ImageUploadedByBV Forum1429375589.321032.jpg
    Her er vår nummer to! 4 dager gammel :)

• Liker Liker x 1
  13. Lille hemmelighet:) Elsker forumet Oktoberskattene 2015

Oi oi Gratulerer så mye:D<3 wow lite busk ja:) Håper alt er bra med hele familien

14. New Dawn Betatt av forumet

Marte86: gratulere så mye, nydelige de er når de er så små
    Lille hemmelighet: det blir en fin aldersforskjell, blir en fin og spennende tid i møte

15. Zophia Gift med forumet Desemberskattene 2014

Vi fikk nr to i desember i fjor :)

• Liker Liker x 1
  16. JemimasBaby Augustbaby 2013

Har akkurat slutta på pilla ;)

• Liker Liker x 1
  17. JemimasBaby Augustbaby 2013

Ja.. Akkurat slutta på pilla ja.. Hva tror dere? ImageUploadedByBV Forum1431105576.440564.jpg

• Liker Liker x 3
  18. Klar? Flørter med forumet

Samme her :) skulle begynne så smått å prøve når terminen ble over nyttår. Gravid på første forsøk og termin 5.1.16 :)

• Liker Liker x 2
  19. MaJa<3 Elsker forumet Aprilbarna`15

Gratulerer med en liten en i magen begge to!

• Liker Liker x 2
  20. Lillepersille :-) Blir kjent med forumet

Sniker meg inn her. Jeg har termin 2.1.16. Får håpe lille spiren sitter :) Jeg er veldig spent på hvordan det blir å ha to ganske tette. Ser jo nå at lillegutt er forts veldig avhengig og mye mamma el pappa... Men kan hende det blir bedre når han blir litt større da:)

Del denne siden