Flere som venter nr 2?:)

Venter nummer to om fem dager ;)
 
Gratulerer så mye! Spennende:) Lykke til med fødselen. 12+3 bare enda her

Gratulerer til deg også!
Sitter bare og venter på at det skal skje noe her. Hvis jeg følger "skjemaet" fra forrige gang, så skal riene starte i morgen tidlig :p
 
Gratulerer til deg også!
Sitter bare og venter på at det skal skje noe her. Hvis jeg følger "skjemaet" fra forrige gang, så skal riene starte i morgen tidlig :p
Spennede altså:D Håper det starter snart! Blir fint å se storesøster/bror med babyen;) Søsken er så viktig. Rart når man er gravid for andre gang dagene går fortere:)
 
Spennede altså:D Håper det starter snart! Blir fint å se storesøster/bror med babyen;) Søsken er så viktig. Rart når man er gravid for andre gang dagene går fortere:)

Dette svangerskapet har gått utrolig fort, kan ikke tro at jeg snart er ferdig. Blir spennende å se hvordan den kommende storebroren kommer til å reagere. Han skjønner jo ikke så mye av hva som skjer.
 
Dette svangerskapet har gått utrolig fort, kan ikke tro at jeg snart er ferdig. Blir spennende å se hvordan den kommende storebroren kommer til å reagere. Han skjønner jo ikke så mye av hva som skjer.
Har jo hendene fulle når man har en liten en fra før:)<3 Det blir det, håper sjalusien blir mindre når de er så små.
Men blir jo en overgang å måtte dele mamma. Lykke til som tobarnsmor:) Gleder meg til det blir min tur.
 
Gratulere ☺jeg venter også nr 2. Termin sep/okt, så da er vi så og si likt på vei ☺
 
ImageUploadedByBV Forum1429375589.321032.jpg
Her er vår nummer to! 4 dager gammel :)
 
Marte86: gratulere så mye, nydelige de er når de er så små
Lille hemmelighet: det blir en fin aldersforskjell, blir en fin og spennende tid i møte
 
Vi fikk nr to i desember i fjor :)
 
Gratulerer med en liten en i magen begge to!
 
Samme her :) skulle begynne så smått å prøve når terminen ble over nyttår. Gravid på første forsøk og termin 5.1.16 :)
Sniker meg inn her. Jeg har termin 2.1.16. Får håpe lille spiren sitter :) Jeg er veldig spent på hvordan det blir å ha to ganske tette. Ser jo nå at lillegutt er forts veldig avhengig og mye mamma el pappa... Men kan hende det blir bedre når han blir litt større da:)
 
Back
Topp