vi ventet nummer to i oktober. Gleder oss veldig. Akuratt litt over 2 år blir en fin aldersforskjell.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! Spennende Lykke til med fødselen. 12+3 bare enda herVenter nummer to om fem dager
Gratulerer så mye! Spennende Lykke til med fødselen. 12+3 bare enda her
Spennede altså Håper det starter snart! Blir fint å se storesøster/bror med babyen Søsken er så viktig. Rart når man er gravid for andre gang dagene går fortereGratulerer til deg også!
Sitter bare og venter på at det skal skje noe her. Hvis jeg følger "skjemaet" fra forrige gang, så skal riene starte i morgen tidlig
Spennede altså Håper det starter snart! Blir fint å se storesøster/bror med babyen Søsken er så viktig. Rart når man er gravid for andre gang dagene går fortere
Har jo hendene fulle når man har en liten en fra før<3 Det blir det, håper sjalusien blir mindre når de er så små.Dette svangerskapet har gått utrolig fort, kan ikke tro at jeg snart er ferdig. Blir spennende å se hvordan den kommende storebroren kommer til å reagere. Han skjønner jo ikke så mye av hva som skjer.
Det var tett ja De får jo mye glede av hverandre som søsken Men hektisk for mor og far til tiderFikk nr 2 i oktober i fjor veldig hektisk, men gud så kjekt det er å se de sammen!
Å så gøy Gratulerer så mye til deg også Det blir en fin aldersforskjell synes jeg.Gratulere ☺jeg venter også nr 2. Termin sep/okt, så da er vi så og si likt på vei ☺
Oi oi Gratulerer så mye<3 wow lite busk ja Håper alt er bra med hele familienVis vedlegget 113107
Her er vår nummer to! 4 dager gammel
Sniker meg inn her. Jeg har termin 2.1.16. Får håpe lille spiren sitter Jeg er veldig spent på hvordan det blir å ha to ganske tette. Ser jo nå at lillegutt er forts veldig avhengig og mye mamma el pappa... Men kan hende det blir bedre når han blir litt større daSamme her skulle begynne så smått å prøve når terminen ble over nyttår. Gravid på første forsøk og termin 5.1.16