vi ventet nummer to i oktober. Gleder oss veldig. Akuratt litt over 2 år blir en fin aldersforskjell.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! SpennendeVenter nummer to om fem dager![]()
Gratulerer så mye! SpennendeLykke til med fødselen. 12+3 bare enda her
Spennede altsåGratulerer til deg også!
Sitter bare og venter på at det skal skje noe her. Hvis jeg følger "skjemaet" fra forrige gang, så skal riene starte i morgen tidlig![]()
Spennede altsåHåper det starter snart! Blir fint å se storesøster/bror med babyen
Søsken er så viktig. Rart når man er gravid for andre gang dagene går fortere
![]()
Har jo hendene fulle når man har en liten en fra førDette svangerskapet har gått utrolig fort, kan ikke tro at jeg snart er ferdig. Blir spennende å se hvordan den kommende storebroren kommer til å reagere. Han skjønner jo ikke så mye av hva som skjer.
Det var tett jaFikk nr 2 i oktober i fjorveldig hektisk, men gud så kjekt det er å se de sammen!
Å så gøyGratulere ☺jeg venter også nr 2. Termin sep/okt, så da er vi så og si likt på vei ☺
Oi oi Gratulerer så mye
Sniker meg inn her. Jeg har termin 2.1.16. Får håpe lille spiren sitterSamme herskulle begynne så smått å prøve når terminen ble over nyttår. Gravid på første forsøk og termin 5.1.16
![]()