Flere som trener...

september2012

Glad i forumet
Januarskatter 2015
I svangerskapet? Jeg har vært så lur å melde meg på halvbirken som er om 25 dager og er veldig spent på veien frem dit. Håper formen holder seg bra:) forrige svangerskap trente jeg ikke i det heletatt og fikk skikkelig problemer med rygg og bekken etter fødselen, håper å få bygget styrke i rygg og bekken og ha litt kondis når jeg er ferdig:):) men tiden vil vise:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg trener, men skal ta det litt rolig til uke 12. Er sikkert veldig lurte å trene for å styrke opp ryggen :)
Håper du klarer det da! Du er jo sikkelig tøff! :D

Jeg trente for første gang etter positiv test i dag:-) har vært en del kvalm og sliten så har ikke orket før:p men skal klare å fortsette å trene litt gjennom hele svangerskapet:-)

Jeg trener, men skal ta det litt rolig til uke 12. Er sikkert veldig lurte å trene for å styrke opp ryggen :)
Håper du klarer det da! Du er jo sikkelig tøff! :D
Ja, jeg tror nok ikke jeg kommer til å ta den helt ut:) hva streber du?

Jeg trente for første gang etter positiv test i dag:-) har vært en del kvalm og sliten så har ikke orket før:p men skal klare å fortsette å trene litt gjennom hele svangerskapet:-)
Flinka:) hva liker du å trene?

Jeg trener ikke så mye. Går stortsett bare turer med hundene i skogen. Men minst en time til dagen.
Men er så sliten for tiden at jeg orker nesten ingenting.

Jeg har alltid gått tur i raskt tempo og jogget, men hver gang jeg har gjort det etter at jeg ble gravid har jeg fått småblødninger (lysebrun utflod, usj...), så nå er det full stopp her til legen gir klarsignal om at jeg kan fortsette!

Jeg trener også :) Men tar det i litt rolig tempo :D

Jeg begynte å trene for noen pp siden!:p med tanke på fremtidig svangerskap og helse!:) har blitt lite nå de siste ukene, men det er grunnet jobb og skole. Skal på spinning i morgen, og ser da for meg at det blir en "rolig" økt! Vil ikke presse kroppen for mye nå kjenner jeg!:) den har det stresset nok med eksamen!:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Flinka:) hva liker du å trene?

I dag gikk jeg til en trimkasse.
Ellers er jeg medlem på treningssentret der jeg er med på en del gruppetimer. Trener også en del styrke, å i fjor begynte jeg å jogge å fikk virkelig sansen for det:-)
Så trener veldig forskjellig:p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

I dag gikk jeg til en trimkasse.
Ellers er jeg medlem på treningssentret der jeg er med på en del gruppetimer. Trener også en del styrke, å i fjor begynte jeg å jogge å fikk virkelig sansen for det:-)
Så trener veldig forskjellig:p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️
Så mye bra:) deilig å variere så man ikke blir lei, jeg også begynte å jogge i fjor og synes det er helt greit:) Hehe.

Så mye bra:) deilig å variere så man ikke blir lei, jeg også begynte å jogge i fjor og synes det er helt greit:) Hehe.

Absolutt:-) mye av gruppetimene jeg må droppe fremover da, mye som blir for tungt:/

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Jeg trener også! :) Mye tung styrketrening. Har planer om å ta det litt med ro frem til uke 12, og ikke kjøre de tyngste knebøya og markløftene :P

Jeg sykler til og fra jobb nå som det er sommerføre, og jeg har såvidt begynt med jogging for et par mnd siden. Jogger av og til en løype på 7 km, men kan også løpe litt på tredemølle, og prøver å få til noen styrkeøkter innimellom. Men blir ikke så regelmessig som jeg skulle ønsket. Har vært en del på spinning i vinter så har jo vært i dårligere form;) Har som mål å fortsette med trening så lenge som mulig, men tilpasse det etter kropp og form etterhvert:) Har vært på en kondisjons- og styrkeøkt nå i kveld:)

Back
Topp