Flere som tenker å amme under graviditeten?

Sniker fra august. Ammer min lille på 12 mnd enda. Ikke ofte, har ikke så mye melk igjen. Men blir et par ganger ila dagen og av og til på natt. Kjenner puppene er mer ømme nå, så jeg må nok si stopp snart. Men jeg lurer på, hvordan blir det med råmelk hvis man enda ammer forrige når lille blir født? Får man det i like stor grad som hvis ikke?

Jada, råmelken kommer uansett. [emoji4] Lurt å la den lille ha puppene for seg selv de første få dagene, men ofte blir det jo sånn helt naturlig om mor er på barsel.

Ammet andremann når jeg ble gravid med 3. Han var da 9 mnd. Ammet bare til han var 12 mnd. Da var det nok. Ble så mye amming på natten.

Kan jeg spørre hvorfor dere ammer så lenge..? Førstegangs, så ingen erfaring... Bare veldig nysgjerrig :)
Syns det er nok å amme til babyen er 12 mnd. Men det er opp til hver enkel. Mine har sovet bedre etter at jeg har sluttet å amme. Mellom 11 og 12 mnd. De våkner for de vil ha kos ikke fordi de er sultne. Etter 12 mnd har jeg hatt behov for nattezøvn og ikke shuffel trafikk mellom soverommene

Trodde hun skulle slutte for et par mnd siden, men plutselig ville hun ha igjen i forbindelse med en sykdomsperiode og har fortsatt etter det. Hun blir to år i april. Vet ikke helt hvor lenge vi fortsetter, men merker det er slitsomt til tider, da puppene har blitt mer ømme.

Jeg ammet første til hun var et år, da sluttet hun selv, men hun her er mye mer interessert og tenker hun får avvenne seg selv innenfor mine egne grenser.

Back
Topp