Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker som så at så lenge man ikke tar piller for hver minste lille vondt man kjenner burde det gå bra. Det er jo ytterst få som tar paracet hver/annenhver dag.. Og jo oftere man tar, jo mindre virkning har de.
Har man sterke smerter en dag er det jo ikke noe i veien for å ta en paracet eller to.
Uff stakar <3 mot hodepine?![]()
Hva gjør dere da om dere blir syke, dere som ikke tar noe? Jeg har fått beskjed fra lege om å holde feberen nede, det bidrar Paracet med. Kunne til og med ta Ibux i andre trimester, men det holder jeg meg unna. Paracet fungerer.
Ja. Er inne i en ond sirkel om dagen hvor jeg får hodepine av søvnmangel, tinnitus av hodepinen og søvnmangel av tinnitusen!
Håper det snart går over![]()
Jeg har aldri vært så syk at jeg har trengt å ta paracet for å holde feberen nede, men hvis jeg plutselig skulle bli veldig dårlig mens jeg er gravid så ser jeg det an. Jeg er ikke anti tabletter, men jeg synes noen tar tabletter litt for lett. Jeg prøver å unngå det så langt det lar seg gjøre.
Jeg tror ikke de noen du referer til her ikke inkludert gravide ass. Her er det problemer for de fleste mer eller mindre hele tiden![]()
Uff har hatt det på en prikk likt som deg. Det gikk over for meg, men sto på lenge nok for å si det sånn
. Helt grusomt.. man blir så fryktelig asosial av hodepine og øresus.. blir fortsatt inni sin egen verden. Håper det virkelig går over for deg snart<3
Forrige gang hadde jeg hodepine men slapp øresusen. Da gikk det over etter andre trimester så håper jo det går over denne gang også. Men kan godt gå over litt føren mnd igjen på jobb så skal jeg ikke jobbe mer før permisjon starter så da blir det uansett tid til litt ekstra hvile på dagen. Håper det hjelper!
Ja det tar nok sin tid for meg også. Prøver å tenke positivt selv om jeg kan bli litt smågal her:s. Prøve å holde tankene opptatt med noe likevel.. hvorfor starter du så tidlig med perm..?![]()
Er egentlig permittert fra min vanlige jobb så har jobbet på sfo i mellomtiden. Men har funnet ut at det ikke fungerer helt pga mistrivsel, for lav lønn og sene arbeidstider.
Så har sagt opp det vikariatet.
Får fortsatt dagpenger siden jeg allerede har fått innvilget dagpenger frem til april. Da kan jeg ikke være permittert lenger så da må jobben enten si meg opp eller gi meg jobben tilbake. Jeg er rimelig sikker på at jeg blir sagt opp da det ikke ser ut som markedet blir noe bedre.
Ja en blir gal av den hodepinen. Føler seg så lammet. Prøver å være ute mest mulig i løpet av dagen for føler det hjelper litt med frisk luft![]()
Ja markedet er virkelig dårlig for alle yrker om dagen.
Ja men jeg blir så sliten av å gå og ut inn og gå og. Men ja kan jo ts en liten luftings på balkongen i dag
![]()
Har faktisk funnet mange jobber jeg kunne tenkt meg, men ingen som ønsker å ansette ei som straks er 4,5mnd på vei og snart skal ut i permisjon.
Men vært i samtale med noen da og avtalt å komme tilbake etter permisjonen. Så håper det ordner seg
Ja gjør detkle på deg godt og ta med kaffekoppen eller ei bok eller avisen
![]()
De får vi i sommerNei det er noe med det og. Håper alt ordner seg for deg
.
Hehe ja.. skulle gjerne hatt en sommerdag der ute i stedet men![]()