Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette teppet har jeg strikketSå fin
Planen er å starte på dette teppet hvis vi får vite kjønn 24/3
Vis vedlegget 376512
Og hentesett etterhvert! Tenker kanskje mondaysuit + lillebjørnhue hvis gutt og hvis jente har jeg en olivesslåom liggende som jeg tenker strikke matchende selebukse/bukse til og vesnakyse![]()
Ja strikker, holder på med mondaysuit 1. håper å få strikket flere av den mtp babyboom. Gave og til meg selv hehe. Har tenk å strikke lillebjørn luer også, rumpene og bukser. Men vi får se hva jeg rekker. Har noen prosjekter til eldstemann jeg vil ha klar til høsten også
Gitt meg frist til 24/3 med å få ferdig storesøster sittMangler en genser, 1 1/2 bukse og litt tilbehør. Så heldigvis overkommelig med mindre kvalmen tar meg helt…
Har strikket en del lillebjørnluer. Har også en monday liggende i 3 mnd + ganske mange tykkere heldresser, bukser, jakker/gensere og tilbehør… Blir ikke synd på ungen![]()
Dere er så flinke! Jeg har veldig lyst til å begynne å strikke! Noen tips til hvordan jeg kan komme i gang? (Har ingen kunnskaper fra før)
Finn en oppskrift du har lyst å strikke. Visst du har venner eller familie som strikker spør om du kan få veiledning ved behov. Er du usikker på noen ting er det masse gode YouTube videoer. Gjør litt research på pinner, jeg foretrekker cubics fra knitpro. Men vet mange foretrekker div trepinner f.eks. Noen garnkvaliteter deler seg mer enn andre så første plagget ville jeg investert i f.eks Sandnes , kfo eller dale som er litt dyrere men utmerket kvalitetsgarn vs drops som også er gode garn men deler seg mer. Og dermed kan være mer frustrerende for en nybegynner. Spør gjerne på din lokale strikkebutikk hva du trenger og om de har råd. Ofte er de mer enn villige til å hjelpe! Eller kos deg! Når du har knekt koden kan du lage omtrent alt!
Dette teppet har jeg strikketdet blir veldig lekkert!
JaStrikket du det i garnet de anbefaler (camarose lamauld)?![]()