Truddelutt'n
Gift med forumet
Her er jeg på sprøytedag 5Hvordan går det med dere jenter?
Her ser jeg frem til spray start til tirsdag![]()
Masse lykke til med spraystart på tirsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er jeg på sprøytedag 5Hvordan går det med dere jenter?
Her ser jeg frem til spray start til tirsdag![]()
Her er jeg på sprøytedag 5syns jeg kjenner at det vokser nedi der, bare håper at det er riktig! UL i morgen 14.00
Masse lykke til med spraystart på tirsdag![]()
Hihi gøy!!! Men her bobler det til tider veldig mye også og hehehe som du sier, det er meeeget vindfullt/gjennomtrekk her :O :O det gikk veldig bra på ul <3 12 egg på høyre siden og 6 egg på venstre, fikk justert opp dosen på gonal-f fra 225 til 250Her og murrer det noe vanvittig neddi der, muli det bare er vindfullt også daHihi
Hvordan gikk det på UL?
Hihi gøy!!! Men her bobler det til tider veldig mye også og hehehe som du sier, det er meeeget vindfullt/gjennomtrekk her :O :O det gikk veldig bra på ul <3 12 egg på høyre siden og 6 egg på venstre, fikk justert opp dosen på gonal-f fra 225 til 250ska tilbake på ny ul på torsdag igjen.
![]()
Hvordan ligger du ann, når var det du skulle ha ul nå igjen??
Yeah!!Da er første spray dose tatt.![]()
Yeah!!![]()
Masse lykke til, krysser fingre for god nedregulering og flott produksjon
![]()
![]()
Jeg fikk mens en dag tidligere enn ventet (som er helt normalt) og på Spraydag 7.Når fikk dere mensen når dere gikk på spray? Skulle hatt mensen på fredag i følge min egen syklus. Er på spraydag 7 idag.
Jeg har lengre sykluser enn 28 dager så jeg der for meg i grunn at det ikke blir. På arket fra sykehuset sto det også at det var like normalt å få blødning som å ikke gjøre det. Får vente i spenning og se!Når fikk dere mensen når dere gikk på spray? Skulle hatt mensen på fredag i følge min egen syklus. Er på spraydag 7 idag.
Jeg har fått mensen akk 2 uker etter 1 dag på spray så m andre ord sent, har vanligvis 30-32 dagers sykluserNår fikk dere mensen når dere gikk på spray? Skulle hatt mensen på fredag i følge min egen syklus. Er på spraydag 7 idag.
Kjekt å vite! Spent på om jeg får mensJeg har fått mensen akk 2 uker etter 1 dag på spray så m andre ord sent, har vanligvis 30-32 dagers sykluser![]()
Når fikk dere mensen når dere gikk på spray? Skulle hatt mensen på fredag i følge min egen syklus. Er på spraydag 7 idag.

Er det vanlig å få vondt nederst i magen av spray?
Jeg starta med nesespray 16.08, fikk mens 10 dager etter. Skal på kontroll og UL 9.sept. Veldig spent. Første IVF forsøk.![]()
Hmm...Jeg har også murringer nederst i magen. Er på spray dag 9 og ingen mens.