Flere som starter på lang protokoll her?

Om 8 timer tar jeg min første spraydose <3 når jeg leser deres hittil bivirkninger så husker jeg nå litt av hvordan det var sist gang... hodepine humørsvingninger kan jeg huske jeg hadde... uæææ gi meg styrke!! ;) ;)

Og jeg tar min første spraydose 24 timer etter deg ;)
Dette går bra! Jeg har en god magefølelse! Krysser fingre og tær for null bivirkninger :)

Hihi :-D Husker sist runde så ble jeg beskrevet som bitch ifølge min bedre halvdel, var litt sur og grinete igrunn! Håper ikke det blir sånn denne gangen ;) hehe

Men hvordan er det å ta seg en øl eller litt vin mens man går på spray? Kan man gjøre det?
Siden det er ferie og greier ;)
På spray kan du gjøre som du vil:) Det er sprøytene du må være mer nøye med:)
Jeg tror ikke mannen min torde å si hvordan jeg var sist. Hehe :) Men jeg vet at jeg kanskje ikke var verdens mest rasjonelle person...? Hihi :D

Hihi, ja, jeg var vel egentlig halvveis ironisk i grunn ;) er spent på hva jeg ender opp med, for jeg vil ikke forvente ingenting, da blir det så ille å få dem ;)
Åja, hehe:) Ja, det er like greit å bare forberede seg på å bli et troll og advare den man bor med:) Så kan man heller bli overrasket om man fortsatt er hyggelig å bo med. Haha:)

Og jeg tar min første spraydose 24 timer etter deg ;)
Dette går bra! Jeg har en god magefølelse! Krysser fingre og tær for null bivirkninger :)
Woop woop!! Så gøy :D :D jaah dette skal gå bra, bivirkninger eller ikke :D nå venter jeg bare på buss hjem fra nattevakt og på nattbordet venter sprayen <3

På spray kan du gjøre som du vil:) Det er sprøytene du må være mer nøye med:)
Jeg tror ikke mannen min torde å si hvordan jeg var sist. Hehe :) Men jeg vet at jeg kanskje ikke var verdens mest rasjonelle person...? Hihi :D

Hehe ;) De må tåle litt våre kjære også gitt. Synes det er helt greit at min bedre halvdel sier ifra hvis jeg blir litt bitchy ;) Da blir jeg heller litt mer bevisst på det så jeg tar meg sammen litt ;)

Når starter du? Og hvilke medisiner skal du gå på?
Jeg er nyskjerrig på om det er flere som starter samtidig som meg :)
Jeg starter med nesespray (synarela) 30.juli :)
Jeg starta med nesespray mandag 27.7, skal spraye 4 g pr dag, derretter Elonva depotsprøyte og Menopur.
Drar til Danmark rundt 23-24 aug ;-)

Og jeg har allerede klart å pådra meg bivirkning på sprayen, kvalme :( :( noe dritt! Håper ikke jeg får flere bivirkninger men er redd hodepinen kan komme snikende snart :P

Her har kvisene satt inn på høyeste gir! Ææææh!!

Jeg fikk bivirkninger som hodepine, kvalme, humørsvigninger og surrete hode ganske kjapt. Men nå som jeg har bikket en uke med spray virker det som om det roer seg litt! :-)

(Håper at sprayen fortsatt virker selv om jeg mista den i gulvet- at det ikke er derfor jeg ikke har bivirkninger lengre!)

Gampelukt og nattesvette må jeg visst holde ut med litt til. Hva gjør man ikke for å få disse gullene.. :-)

Jeg fikk bivirkninger som hodepine, kvalme, humørsvigninger og surrete hode ganske kjapt. Men nå som jeg har bikket en uke med spray virker det som om det roer seg litt! :)

(Håper at sprayen fortsatt virker selv om jeg mista den i gulvet- at det ikke er derfor jeg ikke har bivirkninger lengre!)

Gampelukt og nattesvette må jeg visst holde ut med litt til. Hva gjør man ikke for å få disse gullene.. :)

Den skal vel ikke bli ødelagt fordi om du mister den i gulvet? Vanlig nesespray funker fint den og om man mister den i gulvet, eller slenger den i veggen:p Så det tror jeg går kjempebra altså:happy:
Åh, den svettinga om natta er forferdelig. Men som du sier, hva gjør man ikke:Heartpink:D

Jeg fikk bivirkninger som hodepine, kvalme, humørsvigninger og surrete hode ganske kjapt. Men nå som jeg har bikket en uke med spray virker det som om det roer seg litt! :-)

Gampelukt og nattesvette må jeg visst holde ut med litt til. Hva gjør man ikke for å få disse gullene.. :-)
Så bra at det virker å ha roet seg ned litt!! :D håper det holder seg slik da! Her har kvalmen gått litt over enn så lenge, satser på at det ikke kommer tilbake!
Men, hva er gampelukt?

Back
Topp