Flere som starter på lang protokoll her?

Det er min 5. runde, så jeg regner med at det blir samme bivirkninger som sist, hehe:) Den hodepinen er ille nok, men den svettingen er verst. Klam og svett konstant. Hehe :)

Ah ;)
Huff ja, verst om nettene her. Blæh:meh:
Men verdt det om man sitter med ett lite knøtt til slutt <3

Jepp, 250ie puregon og 150ie menopur. De ville vel kjøre på siden det er mitt siste forsøk og jeg har lav AMH.
Har gått på synarela på alle forsøkene, hater den nesesprayen altså:banghead: Menmen..
Ok, så du har ikke fått sprøytene ennå? :)
Aah! Det er årntli kraftdose ja! Jeg skal ha 225 gonal-f og 150 menopur om jeg husker korrekt. Alle reseptene ligger klare for alle medisinene tar ut ettersom jeg trenger de :) ja da er det nok derfor, jeg også er på siste forsøk (dvs er på 4. forsøk for jeg fikk et ekstra forsøk offentlig fordi ivf tabbet seg litt ut på 2 forsøk) brukte nesespray kun på forrige forsøket av alle forsøkene, mener å huske jeg syns det gikk ok, litt hodepine og humørsvingninger men at det var overkommelig så håper på det nå også ;)

Aah! Det er årntli kraftdose ja! Jeg skal ha 225 gonal-f og 150 menopur om jeg husker korrekt. Alle reseptene ligger klare for alle medisinene tar ut ettersom jeg trenger de :) ja da er det nok derfor, jeg også er på siste forsøk (dvs er på 4. forsøk for jeg fikk et ekstra forsøk offentlig fordi ivf tabbet seg litt ut på 2 forsøk) brukte nesespray kun på forrige forsøket av alle forsøkene, mener å huske jeg syns det gikk ok, litt hodepine og humørsvingninger men at det var overkommelig så håper på det nå også ;)

Ok :)
Ja, hadde vanvittig sprøyteskrekk før jeg startet denne prosessen. Og nå skal jeg ta to om dagen!
Er jeg ikke blitt kurert tidligere så blir jeg iallefall det nå ;)
Åja, da håper jeg virkelig det klaffer for deg nå!! <3

Ah ;)
Huff ja, verst om nettene her. Blæh:meh:
Men verdt det om man sitter med ett lite knøtt til slutt <3
Absolutt hver eneste dråpe med blod, svette og tårer:)

Er det veldig vanlig med svette og hodepine på spray?
Det er en av de vanligste bivirkningene, ja:) Men det er mange som ikke merker noe i det hele tatt:)

Nærmer seg nesespraystart! Usj, gruer meg litt nå kjenner jeg!
Hadde det vært opp til meg så hadde jeg ventet leeeenge før siste runde, men i og med at vi har "dårlig tid" med min teite lave amh så må vi vel bare kjøre på! :meh:

På torsdag blir det spraystart! Er vel flere som har begynt eller venter på å begynne nå. :) Dagene flyr avgårde gitt..
Spent på om det blir noen bivirkninger denne gangen. :)

På torsdag blir det spraystart! Er vel flere som har begynt eller venter på å begynne nå. :) Dagene flyr avgårde gitt..
Spent på om det blir noen bivirkninger denne gangen. :)

Jeg har sprayet i 6 dager nå, fått litt bivirkninger som forventet. Hodepine, humørsvigninger, gått opp 2 kg (mulig feriekostholdet..) og nå nattesvette. Great!

I tillegg føler jeg meg surrete i hodet, det er mest plagsomt.

Håper du får bedre sprayperiode enn meg!

Jeg har sprayet i 6 dager nå, fått litt bivirkninger som forventet. Hodepine, humørsvigninger, gått opp 2 kg (mulig feriekostholdet..) og nå nattesvette. Great!

I tillegg føler jeg meg surrete i hodet, det er mest plagsomt.

Håper du får bedre sprayperiode enn meg!

Huff, så kjedelig når det blir sånn. Skal du spraye lenge da?

Hadde det sånn sist så krysser fingre og tær på at det blir bedre denne gangen :)

Huff, så kjedelig når det blir sånn. Skal du spraye lenge da?

Hadde det sånn sist så krysser fingre og tær på at det blir bedre denne gangen :)

Jeg skal på første kontroll 20.8., så det er over tre uker igjen.. Men kanskje det går seg til litt etterhvert!

Krysser fingre sammen med deg :-)

Er på spraydag 6 og kjenner foreløpig ingenting. Er litt surrete i huet, men det er jeg vel egentlig alltid. Hahaha :D :D

Er på spraydag 6 og kjenner foreløpig ingenting. Er litt surrete i huet, men det er jeg vel egentlig alltid. Hahaha :D :D
Ånei, er det også vanlig??:facepalm: jeg husker med gru medisinene til fryseforsøket, for da var virkelig ingen hjemme i mitt topplokk:wideyed: haha:dead: neida, det går vel finfint ja:happy: så bra du ikke kjenner no særlig ellers da! :) jeg venter forresten tanta en av dagene nå og da starter nedtelling til spraystart for meg også :D

Ånei, er det også vanlig??:facepalm: jeg husker med gru medisinene til fryseforsøket, for da var virkelig ingen hjemme i mitt topplokk:wideyed: haha:dead: neida, det går vel finfint ja:happy: så bra du ikke kjenner no særlig ellers da! :) jeg venter forresten tanta en av dagene nå og da starter nedtelling til spraystart for meg også :D
Jeg tror listen over vanlige bivirkninger er sånn ca 30 forskjellige ting. Man må bare regne med at man får noe med tanke på at det blir hormonoverdose :)

Jeg tror listen over vanlige bivirkninger er sånn ca 30 forskjellige ting. Man må bare regne med at man får noe med tanke på at det blir hormonoverdose :)
Hihi, ja, jeg var vel egentlig halvveis ironisk i grunn ;) er spent på hva jeg ender opp med, for jeg vil ikke forvente ingenting, da blir det så ille å få dem ;)

Hihi :-D Husker sist runde så ble jeg beskrevet som bitch ifølge min bedre halvdel, var litt sur og grinete igrunn! Håper ikke det blir sånn denne gangen ;) hehe

Men hvordan er det å ta seg en øl eller litt vin mens man går på spray? Kan man gjøre det?
Siden det er ferie og greier ;)

Om 8 timer tar jeg min første spraydose <3 når jeg leser deres hittil bivirkninger så husker jeg nå litt av hvordan det var sist gang... hodepine humørsvingninger kan jeg huske jeg hadde... uæææ gi meg styrke!! ;) ;)

Back
Topp