Flere som starter på lang protokoll her?

Minni123

Betatt av forumet
Når starter du? Og hvilke medisiner skal du gå på?
Jeg er nyskjerrig på om det er flere som starter samtidig som meg :)
Jeg starter med nesespray (synarela) 30.juli :)

Heia! Så morro, jeg begynner på synarela 29 juli :) :) spennende å ligge så tett! Jeg skal i tillegg gå på menopur og gonal-f (får hestekur hehe... altså høy dose) hvilke ska du bruke? Hvor ofte skal du spraye om dagen forresten? :)

Jeg skal begynne med suprecur nesespray 28. Juli, spraye fire ganger daglig.første kontroll 12. August. Håper jeg er ferdig nedregulert da:) vet ikke hvordan det blir etter kontrollen, da dette er vårt første forsøk.
Gøy at vi er flere som begynner nogenlunde samtidig:)

Heia! Så morro, jeg begynner på synarela 29 juli :) :) spennende å ligge så tett! Jeg skal i tillegg gå på menopur og gonal-f (får hestekur hehe... altså høy dose) hvilke ska du bruke? Hvor ofte skal du spraye om dagen forresten? :)

Jeg skal spraye 4 ganger om dagen, 2 på morgen og 2 på kvelden :)
Også skal jeg gå på puregon og menopur, liten hestekur her også ;)

Starter med synarela en dusj i hvert nesebor 2x daglig 23/7 og sprøyter, gonal-f 200 en gang per dag fra 6/8 fram til første kontroll 13/8.

Heisann, jg skal også ha lang protokoll,skulle startet nå i juli, men får nok ikke startet før slutten av august, kanskje starten på september :-) jg har alltid brukt synarela, en spray i hvert nesebor morgen og kveld, og puregon 150 ie i ca 1 1/2 uke :-) også ovitrelle eggløsningssprøyte ;-)

Heisann, jg skal også ha lang protokoll,skulle startet nå i juli, men får nok ikke startet før slutten av august, kanskje starten på september :-) jg har alltid brukt synarela, en spray i hvert nesebor morgen og kveld, og puregon 150 ie i ca 1 1/2 uke :-) også ovitrelle eggløsningssprøyte ;-)

Dette er mitt 3.forsøk, og jeg har også alltid brukt synarela, men første gangen jeg skal bruke puregon og menopur samtidig. 250ie puregon og 150ie menopur. Det blir spennende! :)

Jeg skal også ha lang protokoll, men vet fint lite annet enn det :p jeg skal ringe inn mens som skal komme nå om ca en uke så ligger noe bak dere andre ja :)

Jeg starter med suprecur 23. Juli:) Skal spraye lenge pga ferien min. Så slipper jeg å ta med sprøyter til Spania:) Så blir det puregon etter kontroll 20. August. Sprayer 4 ganger daglig.

Jeg starter med suprecur 23. Juli:) Skal spraye lenge pga ferien min. Så slipper jeg å ta med sprøyter til Spania:) Så blir det puregon etter kontroll 20. August. Sprayer 4 ganger daglig.

Håper du slipper bivirkninger da! ;)
Hadde vanvittige hetetokter og hodepine siste runden jeg gikk på nesespray!

Jeg skal spraye 4 ganger om dagen, 2 på morgen og 2 på kvelden :)
Også skal jeg gå på puregon og menopur, liten hestekur her også ;)
Aii ja da blir det en lille hestekur på deg også ;) :) jeg skal spraye en dusj i et nesebor 3 ggr daglig... ser at det er litt forskjeller ute å går! Har ennå ikke fått tid for kontroll, skal ringe de 3 august da er de tilbake fra ferie så får jeg nok vite mer da :) :)

Aii ja da blir det en lille hestekur på deg også ;) :) jeg skal spraye en dusj i et nesebor 3 ggr daglig... ser at det er litt forskjeller ute å går! Har ennå ikke fått tid for kontroll, skal ringe de 3 august da er de tilbake fra ferie så får jeg nok vite mer da :) :)

Jepp, 250ie puregon og 150ie menopur. De ville vel kjøre på siden det er mitt siste forsøk og jeg har lav AMH.
Har gått på synarela på alle forsøkene, hater den nesesprayen altså:banghead: Menmen..
Ok, så du har ikke fått sprøytene ennå? :)

Håper du slipper bivirkninger da! ;)
Hadde vanvittige hetetokter og hodepine siste runden jeg gikk på nesespray!
Det er min 5. runde, så jeg regner med at det blir samme bivirkninger som sist, hehe:) Den hodepinen er ille nok, men den svettingen er verst. Klam og svett konstant. Hehe :)

Back
Topp