Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia! Så morro, jeg begynner på synarela 29 juli![]()
spennende å ligge så tett! Jeg skal i tillegg gå på menopur og gonal-f (får hestekur hehe... altså høy dose) hvilke ska du bruke? Hvor ofte skal du spraye om dagen forresten?
![]()
Starter med synarela en dusj i hvert nesebor 2x daglig 23/7 og sprøyter, gonal-f 200 en gang per dag fra 6/8 fram til første kontroll 13/8.
Heisann, jg skal også ha lang protokoll,skulle startet nå i juli, men får nok ikke startet før slutten av august, kanskje starten på septemberjg har alltid brukt synarela, en spray i hvert nesebor morgen og kveld, og puregon 150 ie i ca 1 1/2 uke
også ovitrelle eggløsningssprøyte ;-)
Jeg skal også ha lang protokoll, men vet fint lite annet enn detjeg skal ringe inn mens som skal komme nå om ca en uke så ligger noe bak dere andre ja
![]()
Jeg starter med suprecur 23. JuliSkal spraye lenge pga ferien min. Så slipper jeg å ta med sprøyter til Spania
Så blir det puregon etter kontroll 20. August. Sprayer 4 ganger daglig.
Oj, det er helt likt som meg jo! Starter en dag før bareJeg starter med suprecur 23. JuliSkal spraye lenge pga ferien min. Så slipper jeg å ta med sprøyter til Spania
Så blir det puregon etter kontroll 20. August. Sprayer 4 ganger daglig.
Aii ja da blir det en lille hestekur på deg ogsåJeg skal spraye 4 ganger om dagen, 2 på morgen og 2 på kvelden
Også skal jeg gå på puregon og menopur, liten hestekur her også![]()
Aii ja da blir det en lille hestekur på deg også![]()
jeg skal spraye en dusj i et nesebor 3 ggr daglig... ser at det er litt forskjeller ute å går! Har ennå ikke fått tid for kontroll, skal ringe de 3 august da er de tilbake fra ferie så får jeg nok vite mer da
![]()
![]()
Menmen.. Haha, nei, ca en mnd bareDu ligger ikke såå langt bak da!![]()
Joda, tikker og går denHihi, tiden flyr vettu![]()
Det er min 5. runde, så jeg regner med at det blir samme bivirkninger som sist, heheHåper du slipper bivirkninger da!![]()
Hadde vanvittige hetetokter og hodepine siste runden jeg gikk på nesespray!