Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen spotting her.Jeg har spottet brunt i 3 dager. Nå kom det litt rødt på papiret. Heldigvis har jeg ingen magesmerter, så satser på at dette er en vanlig festeblødning.
Spottet ved forrige svangerskap, men det ble avbrutt da fostersekken var tom. Hadde ingen magesmerter. I dette svangerskapet har jeg ikke spottet, er 5+0 i dag
Vet at mange spotter/blør gjennom hele svangerskapet uten at det er noe galt, så dette går nok fint. Dersom det vedvarer bør du kanskje kontakte legen og få henvisning til tidlig ultralyd, så får du sjekket ståa. Krysser fingrene for deg <3
Jeg spottet en del med førstemann fram til uke 13. Kom vel bare fram til at livmorhalsen min er veldig skjør som gravid og blør lett. Men der er ekkelt mens det står på! Det var alle mulige farger og fasonger, men aldri masse blod. Bare noen spor.
Sniker litt fra september! Jeg spottet i to uker fra ca uke 7! I dag er jeg 17+2jeg hadde real panikk, men pleier å være ufarlig <3
Jeg var hos legen i dag pga spottingen. Hun kunne se at jeg blør fra livmorhalsen, og sa at det kan være en start på sa, men at det også kan gå bra. Jeg skal uansett til gyn i morra, så da ville hun at jeg skulle be om ul. Mulig vi bare ser en liten prikk foreløpig. Men mulig jeg får en tidlig ul igjen når man kan se mer. Utrolig spent og håper det går bra. Wæææ
Bare hyggelig <3 jeg vet hvor ekkelt det følesSå bra at det gikk fint for deg! Nå tenker jeg du er heldig som har kommet så langt ;-) Satser på at jeg kommer etter og at min blødning også er ufarlig. Takk for at du gadd å skrive her <3
Det blir spennende å se hva gyn finner i morra! Krysser fingrene for degJeg var hos legen i dag pga spottingen. Hun kunne se at jeg blør fra livmorhalsen, og sa at det kan være en start på sa, men at det også kan gå bra. Jeg skal uansett til gyn i morra, så da ville hun at jeg skulle be om ul. Mulig vi bare ser en liten prikk foreløpig. Men mulig jeg får en tidlig ul igjen når man kan se mer. Utrolig spent og håper det går bra. Wæææ