Flere som spotter?

Mirasi

Forelsket i forumet
Jeg har spottet brunt i 3 dager. Nå kom det litt rødt på papiret. Heldigvis har jeg ingen magesmerter, så satser på at dette er en vanlig festeblødning.

Jeg har spottet brunt i 3 dager. Nå kom det litt rødt på papiret. Heldigvis har jeg ingen magesmerter, så satser på at dette er en vanlig festeblødning.
Ingen spotting her.
Krysser fingrene for deg :-)

Spottet ved forrige svangerskap, men det ble avbrutt da fostersekken var tom. Hadde ingen magesmerter. I dette svangerskapet har jeg ikke spottet, er 5+0 i dag :-)
Vet at mange spotter/blør gjennom hele svangerskapet uten at det er noe galt, så dette går nok fint. Dersom det vedvarer bør du kanskje kontakte legen og få henvisning til tidlig ultralyd, så får du sjekket ståa. Krysser fingrene for deg <3

Spottet ved forrige svangerskap, men det ble avbrutt da fostersekken var tom. Hadde ingen magesmerter. I dette svangerskapet har jeg ikke spottet, er 5+0 i dag :)
Vet at mange spotter/blør gjennom hele svangerskapet uten at det er noe galt, så dette går nok fint. Dersom det vedvarer bør du kanskje kontakte legen og få henvisning til tidlig ultralyd, så får du sjekket ståa. Krysser fingrene for deg <3

Takk for det :-) Jeg har heller ikke magesmerter og det er veldig lite, så da håper jeg det går bra :-)

Jeg spottet en del med førstemann fram til uke 13. Kom vel bare fram til at livmorhalsen min er veldig skjør som gravid og blør lett. Men der er ekkelt mens det står på! Det var alle mulige farger og fasonger, men aldri masse blod. Bare noen spor.

Jeg spottet en del med førstemann fram til uke 13. Kom vel bare fram til at livmorhalsen min er veldig skjør som gravid og blør lett. Men der er ekkelt mens det står på! Det var alle mulige farger og fasonger, men aldri masse blod. Bare noen spor.

Okei. Godt å vite :-) Her kommer det egentlig nesten bare på papiret. Kan kanskje ha noe med lange skiturer å gjøre:p Lurer om jeg skal dra til legen neste uke, eller om det ikke er noen vits. Legen kan kanskje ikke gjøre noe fra eller til uansett?

Hvordan går det i kveld?

Jeg har litt farget utflod i dag. Ikke direkte blod. Men ikke normalt for meg. Murrer i magenbø også, men forsåvidt ikke mmsenmurringer. Håper det er pga samleie i går. Jeg var ganske øm da.
Temmelig stresset nå...
:)

Jeg har fortsatt brunlig utflod :s Men gtesten har blitt sterkere, så hcg øker i hvert fall.

Bra du ikke har vondt i magen da. Da tror jeg det er helt normalt med litt farget utflod. Jeg har roet meg litt ned. Kan ikke stresse meg opp :-)

Jeg var hos legen i dag pga spottingen. Hun kunne se at jeg blør fra livmorhalsen, og sa at det kan være en start på sa, men at det også kan gå bra. Jeg skal uansett til gyn i morra, så da ville hun at jeg skulle be om ul. Mulig vi bare ser en liten prikk foreløpig. Men mulig jeg får en tidlig ul igjen når man kan se mer. Utrolig spent og håper det går bra. Wæææ

Håper det bare er av det gode sorten. Kjenner ei som er gravid nå. Over halvveis, hun blør konstant fra livmorhalsen. Så det trenger ikke bety det går galt.

Sniker litt fra september! Jeg spottet i to uker fra ca uke 7! I dag er jeg 17+2 :) jeg hadde real panikk, men pleier å være ufarlig <3

Sniker litt fra september! Jeg spottet i to uker fra ca uke 7! I dag er jeg 17+2 :) jeg hadde real panikk, men pleier å være ufarlig <3

Så bra at det gikk fint for deg! Nå tenker jeg du er heldig som har kommet så langt ;-) Satser på at jeg kommer etter og at min blødning også er ufarlig. Takk for at du gadd å skrive her <3

Jeg var hos legen i dag pga spottingen. Hun kunne se at jeg blør fra livmorhalsen, og sa at det kan være en start på sa, men at det også kan gå bra. Jeg skal uansett til gyn i morra, så da ville hun at jeg skulle be om ul. Mulig vi bare ser en liten prikk foreløpig. Men mulig jeg får en tidlig ul igjen når man kan se mer. Utrolig spent og håper det går bra. Wæææ

Skal krysse fingrene for deg i morgen :)

Så bra at det gikk fint for deg! Nå tenker jeg du er heldig som har kommet så langt ;-) Satser på at jeg kommer etter og at min blødning også er ufarlig. Takk for at du gadd å skrive her <3
Bare hyggelig <3 jeg vet hvor ekkelt det føles :( men er sikkert hormonelt eller fra livmorshalsen :)

Det blir spennende å se hva gyn finner i morra! Krysser fingrene for deg :-)

Masse lykke til i mårra :-)

Back
Topp