Flere som sover dårlig..?

Jeg også sover utrolig dårlig. Våkner hele tiden, noen ganger kvalm mens andre ganger ikke. Verste er masse drømmer, og mye mareritt.
 
Sover utrolig dårlig og har gjort helt siden positiv test. Sover veldig lett og våkner fort, men drømmer veldig lite.
 
Sover kjempedårlig de fleste netter, og våkner hver natt og blir ofte liggende i inntil 3 timer og vrir meg :( sliter også med MYE kvalme døgnet rundt og et ikke-eksisterende energinivå. Vurderer sykemelding nå :(
 
Sover kjempedårlig de fleste netter, og våkner hver natt og blir ofte liggende i inntil 3 timer og vrir meg :( sliter også med MYE kvalme døgnet rundt og et ikke-eksisterende energinivå. Vurderer sykemelding nå :(

slik har jeg det også.. Er så tungt! Bruker å våkne rundt kl. 3/4, og blir liggende å vri meg.
Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg gående i jobb når jeg fungerer som en zombie på dagtid.
 
Våkner som oftest etter 5-6 timer uansett når eg legg meg. Til og begynne med trudde eg det var fordi eg måtte tisse (som eg då måtte når eg vakna), men har no også vakna utan å måtte veldig på do så det er vel også hormongreier :wacky:
 
Back
Topp