Flere som sover dårlig..?

Gravidmednr.4

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Jeg våkner flere ganger hver eneste natt.. noen ganger våkner jeg og er skikkelig kvalm, men sovner igjen og er ikke kvalm ellers.. snålt...

flere som sliter med søvnen ?
 
Jeg sover veldig dårlig om natten! Føler jeg våkner hver gang jeg snur meg. Får som regel ikke sovne igjen etter kl 07, da kjenner jeg kvalmen komme
 
Jeg sover veldig dårlig om natten! Føler jeg våkner hver gang jeg snur meg. Får som regel ikke sovne igjen etter kl 07, da kjenner jeg kvalmen komme
Jeg føler også jeg våkner hver gang jeg snur meg.. å sliter somregel veldig med å sovne igjen, føler jeg ligger å vrir meg halve natten og ender opp med å være dødtrøtt hele dagen.. :yuck:
 
Eg sove generelt dårlig så usikker på om det har me graviditeten å gjøre. Har også en 3-åring som fortsatt våkne opptil flere ganger per natt
 
Drømmer masse rart! Har våknet flere ganger ca. klokka 05 der jeg ligger og kjenner etter hvordan det går med magen.
 
Jeg sender dere masse sovepulver! Her er det helt motsatt! Jeg er så trøtt at jeg legger meg rett etter to-åringen har sovnet rundt 20:00.... idag sov jeg til nå (09:22) siden jeg ikke skulle på jobb. Helt krise hvor mye jeg kan sove! :s
 
Last edited:
Jeg sover greit, men våkner hver natt at jeg må opp og tisse. Hadde slikt med forrige også. Ga seg i 2. trimester, og kom tilbake i 3.
 
Jeg sover greit, men våkner hver natt at jeg må opp og tisse. Hadde slikt med forrige også. Ga seg i 2. trimester, og kom tilbake i 3.

Omtrent samme her.. forrige svangerskap våknet jeg på natta 1-2 ganger pr natt for å tisse før jeg visste at jeg var gravid. Var sånn hele svangerskapet med meg. Nå også er jeg oppe hver natt og må tisse, lurer på når jeg får sove en hel natt igjen :confused005
 
Ja! Våkner 2-3 ganger hver natt for å tisse. Sovner heldigvis fort igjen:sleep011
 
Jeg og sover ikke en eneste natt sammenhengende lenger! Enten fordi jeg må tisse midt på natta! Ellers våkner jeg av utrolig rare drømmer, eller så lite som at jeg snur meg! Og kan da ligge å glo i taket lenge før jeg sovner igjen :arghh::hungover::hilarious:
 
Jeg og sover ikke en eneste natt sammenhengende lenger! Enten fordi jeg må tisse midt på natta! Ellers våkner jeg av utrolig rare drømmer, eller så lite som at jeg snur meg! Og kan da ligge å glo i taket lenge før jeg sovner igjen :arghh::hungover::hilarious:
For og sitere meg selv på rare drømmer! Siste jeg drømte er at fisker kunne fly:angel8:schocked028
 
Jeg sover godt hvis jeg får sove i fred :hilarious: Det skjer dessverre sjeldent! Stort sett alltid minst ett barn som våkner av mareritt, mista smokken, må tisse eller jeg må tisse selv. Prøver å tenke at jeg er godt forberedt på alle oppvåkningene som kommer med en baby!
 
Jeg våkner ofte i 4-5 tiden av at jeg må tisse, og så blir jeg gjerne liggende våken til jeg står opp. Jeg er trøtt på dagen og må ofte sove 1-2 dupper for å holde det gående, og så er jeg klar for å legge meg 19-20. :sleep011
 
Sovet helt elendig. Våkner mange ganger, og når klokken passerer syv er det bare å glemme å sovne igjen for da er det på tide å spise så ikke kvalmen skal ta over. Må ta igjen søvn på dagtid, så egentlig står jeg bare opp for å spise og vente på å bli trøtt nok til å sovne igjen.
Totalt sett sover jeg ikke mer enn før jeg ble gravid, men bruker hele døgnet på å få det til...
 
Jeg er mye trøtt men sover dårlig. Våkner opptil flere ganger å må tisse å kan da bli liggende våken.. Ikke så rart jeg er mye trøtt :hilarious: Var ikke sånn her ille så tidlig når jeg gikk med de to andre, begynner nesten å tro det er noe galt denne gangen:dead:
 
Så deilig å høre at flere sliter med dette (selv om jeg ikke unner noen det ;)). Har ikke sovet en hel natt på flere uker.. Våkner rundt kl 04-05, sovner kanskje igjen etter en time eller så ligger jeg våken til klokka ringer kl 07. Drømmer levende drømmer når jeg sover. Er så trøtt om dagen, noe som fort går utover folk rundt meg ‍:sour:
 
Back
Topp