Jeg våkner flere ganger hver eneste natt.. noen ganger våkner jeg og er skikkelig kvalm, men sovner igjen og er ikke kvalm ellers.. snålt...
flere som sliter med søvnen ?
flere som sliter med søvnen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler også jeg våkner hver gang jeg snur meg.. å sliter somregel veldig med å sovne igjen, føler jeg ligger å vrir meg halve natten og ender opp med å være dødtrøtt hele dagen..Jeg sover veldig dårlig om natten! Føler jeg våkner hver gang jeg snur meg. Får som regel ikke sovne igjen etter kl 07, da kjenner jeg kvalmen komme
Her også!Ja, vaknar mange gongar ila natta. Og drøymer mykje!
Jeg sover greit, men våkner hver natt at jeg må opp og tisse. Hadde slikt med forrige også. Ga seg i 2. trimester, og kom tilbake i 3.
For og sitere meg selv på rare drømmer! Siste jeg drømte er at fisker kunne flyJeg og sover ikke en eneste natt sammenhengende lenger! Enten fordi jeg må tisse midt på natta! Ellers våkner jeg av utrolig rare drømmer, eller så lite som at jeg snur meg! Og kan da ligge å glo i taket lenge før jeg sovner igjen