Flere som sliter

Kjenne eg kvir meg til å legga meg... det er faktisk noko av det verste i desse dager :woot: bruker så lang tid på å finna riktig stilling, sjøl om eg er kjempe trøtt..
Føler eg blir kvelt når eg ligger på rygg, prøver å bygga opp med puter, men ikkje alltid d hjelper. Akkurat funnet ein liggestilling så kommer halsbrannen....:wtf: prøve å legga meg på sida, då er dei noko så skviser ribbeina mine.... akkurat sovna, så kommer 3 åringen inn:hilarious: greit eg berre eg 3,5 timer på jobb om dagen, så eg kan henta meg litt inn ;)
i dag har det vore varmt ass... mannen har kjøpt vifta, så blir sånn sett digg å legga seg!
Kjenner det er litt sårt i skrittet/bekkenet no... ikkje heilt typisk bekkenplager, men kanskje neste steg av bekkenplager...?! sitte ute å nyte siste del av sommerkvelden før legge helvete starta ;)

red: ja korleis kunne eg gløyma alle tissepausene ila natta :singing:
 
Jeg er dritsliten. Sover ingenting, og det kjennes ut som om babyen trykker seg ut i urinrøret! Eller masse nåler som stikker meg i hufsa... så lei av å ha vondt. Sitte på do å vente på at kynneren går over; sånn at tisset faktisk kommer ut...
Dette kjenner jeg meg igjen i! Er så lei av å føle at jeg må tisse hele tiden, men må sjeldent faktisk det. Får vonde kynnere av å tisse innimellom og. Oppe et par ganger hver natt, tungt å puste, halsbrann om jeg spiser feil, trøtt hele tida. Skikkelig elegant, føler jeg meg! Men det har hjulpet å stelle seg litt ekstra merker jeg. Ansiktsmasker, litt sminke og en pen kjole, så føler jeg meg plutselig ganske fin. Skal nok gå fint de siste 40 dagene, men gleder meg til å kunne spise hva jeg vil, drikke er glass vin, og sove på magen igjen.
 
Her går det litt opp og ned! Noen dager går det greit, andre dager føler jeg meg tung, sliten, trøtt, bekkenet skriker, og jeg får kynnere bare av å eksistere:happy090 For ikke å glemme dårlig søvn, og tissing på natta.. Har også tidvis det «dilemmaet» på natta, at når jeg er oppe å tisser, så er jeg så sykt tørst, men om jeg da drikker, så vet jeg at sjangsen for ny tisserunde er stor:wacky:

Kvalmen har også meldt seg litt siste uka, i tillegg til dårlig matlyst.

Så kan vel si at jeg begynner å glede meg noe sykt, til å få ha kroppen min for meg selv igjen! Gleder meg selvsagt også veldig til å få møte lillebror, tiltross for at jeg ærlig må innrømme at jeg avogtil får litt panikk av tanken på en ny babyperiode med lite søvn osv:laughing002:sleep002
 
Kjenne eg kvir meg til å legga meg... det er faktisk noko av det verste i desse dager :woot: bruker så lang tid på å finna riktig stilling, sjøl om eg er kjempe trøtt..
Føler eg blir kvelt når eg ligger på rygg, prøver å bygga opp med puter, men ikkje alltid d hjelper. Akkurat funnet ein liggestilling så kommer halsbrannen....:wtf: prøve å legga meg på sida, då er dei noko så skviser ribbeina mine.... akkurat sovna, så kommer 3 åringen inn:hilarious: greit eg berre eg 3,5 timer på jobb om dagen, så eg kan henta meg litt inn ;)
i dag har det vore varmt ass... mannen har kjøpt vifta, så blir sånn sett digg å legga seg!
Kjenner det er litt sårt i skrittet/bekkenet no... ikkje heilt typisk bekkenplager, men kanskje neste steg av bekkenplager...?! sitte ute å nyte siste del av sommerkvelden før legge helvete starta ;)

red: ja korleis kunne eg gløyma alle tissepausene ila natta :singing:


I hear you!! Nettene er laaange. Jeg jobber ikke nå, så jeg kan sove lenge! Men jeg begynner å våkne rundt 04, tisser, så begynner det å bli lyst/babyen våkner osv... så de siste ukene har jeg stått opp 6:bag:
 
Dette kjenner jeg meg igjen i! Er så lei av å føle at jeg må tisse hele tiden, men må sjeldent faktisk det. Får vonde kynnere av å tisse innimellom og. Oppe et par ganger hver natt, tungt å puste, halsbrann om jeg spiser feil, trøtt hele tida. Skikkelig elegant, føler jeg meg! Men det har hjulpet å stelle seg litt ekstra merker jeg. Ansiktsmasker, litt sminke og en pen kjole, så føler jeg meg plutselig ganske fin. Skal nok gå fint de siste 40 dagene, men gleder meg til å kunne spise hva jeg vil, drikke er glass vin, og sove på magen igjen.

jaaa, jeg føler meg også mer vel når jeg steller meg. Passer kun kjoler og mannens joggebukser for tiden:bag: og når jeg går i kjoler, så ser du tydelig at leggene sliter med å bære de ekstra kiloene mine:hungover:
 
Var på sykehuset igår for rutinekontroll. Så tok jeg en lunsj med ei venninne i sentrum etterpå. Altså. Det å ta pauser er undervurdert! oh my gawd.
 
Hehe, ja jeg er nok også sånn. Og så jobber jeg i tillegg 100% inntil videre som stipendiat, så kan liksom ikke sove noe særlig på dagtid. Får ikke utnyttet permisjonen noe særlig til å fikse hjemme heller pga vi reiser til ei anna by uke 38 der jeg skal føde. Så det blir den ene uka med rundvask og fiksing av det siste. Har måttet gjøre mye de siste ukene.

Sist gang var det enklere, både fordi vi ikke hadde noe barn fra før og dermed styrte dagen mer selv, og fordi jeg ikke hadde så mye å gjøre (sommerferie fra studier uansett) før permisjon/mens jeg var høygravid. Synes egentlig det var deilig å få babyen ut. Sov faktisk bedre da, tross mating på natt. Haha.
Enig! Har sovet så mye bedre etter fødsel enn før til tross for mating på natt!! Blir helt dopa av de ammehormonene. Gleder meg
 
Back
Topp