Flere som sliter

Fabmamma40

Glad i forumet
Julikulene 2020
Med dårligere søvn? Vondt i symfysen? Alt "knekker" av hofter når du snur deg på natta?
En mann som snorker så sykt at han høres ut som om han jobber på jernvare-handel?

Vel. Hei...

Kjenner press nedover og kan kun ligge på høyre side.
 
Med dårligere søvn? Vondt i symfysen? Alt "knekker" av hofter når du snur deg på natta?
En mann som snorker så sykt at han høres ut som om han jobber på jernvare-handel?

Vel. Hei...

Kjenner press nedover og kan kun ligge på høyre side.

Jepp! Minus mann som snorker. Sover veldig oppstykket og dårlig. Vondt i hoftene uansett hvordan jeg ligger, og kjennes ut som jeg får en slegge i symfysen bare jeg tenker på å snu meg :(
 
Jepp! Symfysen og begge bekkenleddene bak sørger for at det er et helvette å snu seg, ubehagelig å gå og vondt å sitte.. selv med øvelser fra fysio :shifty: og samboeren min har invitert en hel arme på snorkefest hver eneste natt:mad: Begynner bli direkte lei av å tisse flere ganger om natten, frustrasjonen over at man ikke sovner igjen fordi det er orkester i senga, smerten hver gang du er nødt til å snu på deg OG når du endelig sovner på mårran så skal samboer opp på jobb 06.. :arghh: og lurer på hvorfor du ikke sover? Nei si det!? 40 dager igjen til termin! Måtte de gå fort!! :hilarious:
 
Jepp! Minus mann som snorker. Sover veldig oppstykket og dårlig. Vondt i hoftene uansett hvordan jeg ligger, og kjennes ut som jeg får en slegge i symfysen bare jeg tenker på å snu meg :(

Gleder meg til å ikke ha vondt i dåsa fremover.
 
Jepp! Symfysen og begge bekkenleddene bak sørger for at det er et helvette å snu seg, ubehagelig å gå og vondt å sitte.. selv med øvelser fra fysio :shifty: og samboeren min har invitert en hel arme på snorkefest hver eneste natt:mad: Begynner bli direkte lei av å tisse flere ganger om natten, frustrasjonen over at man ikke sovner igjen fordi det er orkester i senga, smerten hver gang du er nødt til å snu på deg OG når du endelig sovner på mårran så skal samboer opp på jobb 06.. :arghh: og lurer på hvorfor du ikke sover? Nei si det!? 40 dager igjen til termin! Måtte de gå fort!! :hilarious:

Jepp. Vi må se fremover - gaven som kommer er jo verd det. Men ikke akkurat nå føler jeg :banghead:
 
Huff ja, har slitt lenge nå... og varmen i helga gjorde det ikke bedre akkurat, selv om vi sover i kjelleren...
 
Jeg har sovet dårlig siden før jeg ble gravid. Men merker at jeg blir mer og mer påvirket av det. Føler meg sliten og i dårlig form på formiddagene..
 
Med dårligere søvn? Vondt i symfysen? Alt "knekker" av hofter når du snur deg på natta?
En mann som snorker så sykt at han høres ut som om han jobber på jernvare-handel?

Vel. Hei...

Kjenner press nedover og kan kun ligge på høyre side.
Kjenner meg VELDIG igjen. Kan ikke huske sist jeg sov en vel natt. Må ofte opp på natta bare for å vandre. Eller se tv og håpe jeg sovner på sofaen.
Men samboern snorker ikke:) tror jeg står for den delen nå når jeg nesten må ligge på rygg...
 
JA! Kjenner meg veldig igjen (minus mann som snorker). Redd elevene mine ikke får karakterer i år :hilarious: Bruker all energi på å komme meg på jobb og ha undervisning, så er aldri energi igjen til å rette innleveringene og prøvene. :rolleyes:
 
Med dårligere søvn? Vondt i symfysen? Alt "knekker" av hofter når du snur deg på natta?
En mann som snorker så sykt at han høres ut som om han jobber på jernvare-handel?

Vel. Hei...

Kjenner press nedover og kan kun ligge på høyre side.
Jepp!

Minus mann som snorker (med mindre han ligger på ryggen), men pluss varmen da. Føler jeg koker uansett for tida. Knasker konstant på isbiter jo :bag:
 
Med dårligere søvn? Vondt i symfysen? Alt "knekker" av hofter når du snur deg på natta?
En mann som snorker så sykt at han høres ut som om han jobber på jernvare-handel?

Vel. Hei...

Kjenner press nedover og kan kun ligge på høyre side.

Ja, konstant de siste ukene. Jeg har en og annen natt jeg får sove ut. Nå er det veldig varmt her i tillegg og jeg har barn fra før. Så jeg er glad barnehagen er åpen, da sover jeg endel på dagtid.
 
Jepp og itillegg lys våken kl. 05:wacky: Planlagt keisersnitt ble idag framflyttet fra 24 juni til 16 Juni, så nå er det plutselig bare 14 dager igjen til bitte lille lillebror kommer:dummy::)
 
Kjenner meg sånn igjen! Her snorker både mann og hund i kor.....:banghead:det er varmt, og hoftene mine er det snart ikke mer igjen av. Føles ut som liggesår (uten at jeg har hatt det før og vet hvordan det føles:hilarious:) og klarer ikke å ligge på høyre side i mer enn noen minutter før jeg må snu meg. Igjen. Sånn går natten!
 
Får alltids sove men våkner ett par ganger å må tisse. Og går mange ganger før jeg skal sove, pluss knasker tabletter mot halsbrann. Her er det jeg som lager snorkefest så min samboer ikke får sove, og drømmer og beveger meg.
 
Jepp :( men har allerede hatt det slik et par måneder :p begynte tidlig med bekkenplager, som da har gitt dårlig søvn:( og så sliter jeg med å sovne igjen etterpå:p og jo større jeg har blitt, jo vondere blir bekkenet... Men heldigvis er snart graviditeten over, og jeg kan nyte frøkna istedenfor ♡♡♡
 
Kjenner igjen det meste, men sover godt mellom de 2-3 oppvåkningen jeg har og har ikke en som snorker. Hold ut alle sammen❤️ Siste innspurt nå
 
Jeg er dritsliten. Sover ingenting, og det kjennes ut som om babyen trykker seg ut i urinrøret! Eller masse nåler som stikker meg i hufsa... så lei av å ha vondt. Sitte på do å vente på at kynneren går over; sånn at tisset faktisk kommer ut...
 
Jepp! Minus mann som snorker. Sover veldig oppstykket og dårlig. Vondt i hoftene uansett hvordan jeg ligger, og kjennes ut som jeg får en slegge i symfysen bare jeg tenker på å snu meg :(

Vi er jo helt i samme båt. :hilarious:Vondt uansett hvordan man ligger og det gjør jo ikke saken bedre at han ved siden av snorker som en traktor :confused: At man sover oppstykket er forøvrig veldig vanlig siden kroppen forbereder seg til våkenetter med mating. Men slitsomt er det når man ikke får sovet skikkelig. Jeg prøver å sove litt på dagen de dagene jeg har mulighet til det. Man har igjen for det når fødselen starter. Skal sies at det ikke er like enkelt å gjennomføre da det er nok å gjøre hjemme også. En kjenner jo på den "jeg skal bare-følelsen." Og at man får litt dårlig samvittighet over ikke å ha gjort noe fornuftig en dag. Sånn er i hvert fall jeg. :rolleyes:
 
Vi er jo helt i samme båt. :hilarious:Vondt uansett hvordan man ligger og det gjør jo ikke saken bedre at han ved siden av snorker som en traktor :confused: At man sover oppstykket er forøvrig veldig vanlig siden kroppen forbereder seg til våkenetter med mating. Men slitsomt er det når man ikke får sovet skikkelig. Jeg prøver å sove litt på dagen de dagene jeg har mulighet til det. Man har igjen for det når fødselen starter. Skal sies at det ikke er like enkelt å gjennomføre da det er nok å gjøre hjemme også. En kjenner jo på den "jeg skal bare-følelsen." Og at man får litt dårlig samvittighet over ikke å ha gjort noe fornuftig en dag. Sånn er i hvert fall jeg. :rolleyes:

Hehe, ja jeg er nok også sånn. Og så jobber jeg i tillegg 100% inntil videre som stipendiat, så kan liksom ikke sove noe særlig på dagtid. Får ikke utnyttet permisjonen noe særlig til å fikse hjemme heller pga vi reiser til ei anna by uke 38 der jeg skal føde. Så det blir den ene uka med rundvask og fiksing av det siste. Har måttet gjøre mye de siste ukene.

Sist gang var det enklere, både fordi vi ikke hadde noe barn fra før og dermed styrte dagen mer selv, og fordi jeg ikke hadde så mye å gjøre (sommerferie fra studier uansett) før permisjon/mens jeg var høygravid. Synes egentlig det var deilig å få babyen ut. Sov faktisk bedre da, tross mating på natt. Haha.
 
Går ganske bra her. Har egentlig ingen vondter, men har skikkelig mye store åreknuter som er litt vonde + at huden blir rød og sår og klør over de verste åreknutene. Og har to små som står opp veldig tidlig. Ikke så lett å sovne på kvelden i varmen heller :)
 
Back
Topp