Julybaby
Blir kjent med forumet
De siste nettene har jeg så vidt sovet for det er så sinnsykt varmt!
Vi har soverom på loftet med vinduer som vippes innover. Føler ikke det kommer noe som helst luft inn vinduet og har sutret til meg en gulvvifte som ikke hjelper. Sverger til at det er minst 23 grader der inne! Prøvde også å lufte ut så godt jeg kunne på dagtid. Så nå ligger jeg på sofaen i stua nede og prøver å sove
Noen som opplever det samme problemet med varmen og har tips? Vurderer å legge meg oppi badekaret
Vi har soverom på loftet med vinduer som vippes innover. Føler ikke det kommer noe som helst luft inn vinduet og har sutret til meg en gulvvifte som ikke hjelper. Sverger til at det er minst 23 grader der inne! Prøvde også å lufte ut så godt jeg kunne på dagtid. Så nå ligger jeg på sofaen i stua nede og prøver å sove
Noen som opplever det samme problemet med varmen og har tips? Vurderer å legge meg oppi badekaret

Mest fordi jeg får ENDA mer hovne og urolige bein, samt at det føles ut som om føttene står i brann. Hjelper veldig å sitte med føttene i veldig kaldt vann i en god stund før jeg legger meg. Har også en gel som er veldig avkjølende som jeg smører på beina før jeg legger meg. Sover uten dyne og med gulvvifte.
Så ja, fine dager for tida…
men det får gå så lenge det hjelper!
Hjertelyden på kontroll i dag viste også at hun var rolig(120-130).
men har gått greit da. Vi bor i første etasje i borettslag, så har heldigvis sover godt.Kvelds og midnattssola er påmotsatt side av soverommene, heldigvis. Og nå ble det overskyet. Første gang på en uke atvi ikke ser sola